Gå til innhold

Hvitt korsett eller "holdinn" underkjole?? *hjelp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vt om de har det noe sted?...Må være butikk og ikkepå nette, for trenger den imorgen.....

*urk....at jeg aaaalltid skal være ute i siste liten*

....*og urk for at tøyet mitt krymper*

:-p

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

24

• ShitDiddelyDo

13

• amber sun

10

• Lillemus

5

Skrevet

Det hjelper å vite hvor du bor

;)

Sorry......gjør denne feilen hver eneste gang...*flirer*

Bor i Oslo....

:-)

Skrevet

Hvitt korsett med strømpeholdere! Den burde du gå for;-)

Skrevet

Hvitt korsett med strømpeholdere! Den burde du gå for;-)

jeje.......

ekke for å se deilig ut jeg skal ha det dahhh.....mest for å dytte alt som henger på plass....:-p

Mene....siden jeg ellers skal gå for "skolejenteuniformen" imorgen...hvorfor trur du egentlig jeg spørr a???..

*sjokkert*

Skrevet

Sorry......gjør denne feilen hver eneste gang...*flirer*

Bor i Oslo....

Hehe, man vet jo hvem man selv er, og glemmer at ingen andre vet det! Forøvrig er Oslo stort... :)

Jeg så noe på "pikant" på CC vest. Det var en slags "hold inn" greie med bh innebygd, men det var ikke med spiler... Litt vanskelig å forklare, men den var mykere enn et korsett. Det er jo mulig å ringe dem? Den vekket min interesse i allefall, uten at jeg vet så mye om den eller har forsøkt.

Ellers har jeg handlet slikt du beskriver i en sidegate til Karl Johansgt. Inn ved Ark på Egertorget tror jeg det var. En liten butikk med godt utvalg, på venstre side med Karl Johan i ryggen.

Skrevet

jeje.......

ekke for å se deilig ut jeg skal ha det dahhh.....mest for å dytte alt som henger på plass....:-p

Mene....siden jeg ellers skal gå for "skolejenteuniformen" imorgen...hvorfor trur du egentlig jeg spørr a???..

*sjokkert*

Skolejenteuniform?

Skrevet

Hehe, man vet jo hvem man selv er, og glemmer at ingen andre vet det! Forøvrig er Oslo stort... :)

Jeg så noe på "pikant" på CC vest. Det var en slags "hold inn" greie med bh innebygd, men det var ikke med spiler... Litt vanskelig å forklare, men den var mykere enn et korsett. Det er jo mulig å ringe dem? Den vekket min interesse i allefall, uten at jeg vet så mye om den eller har forsøkt.

Ellers har jeg handlet slikt du beskriver i en sidegate til Karl Johansgt. Inn ved Ark på Egertorget tror jeg det var. En liten butikk med godt utvalg, på venstre side med Karl Johan i ryggen.

Tusen hjertlig...:-)

Ringer dit imorgen jeg da...eller peller meg til oslo by...

Skrevet

Skolejenteuniform?

Næææ...lite kort skjørt, hvit skjorte, slips..( hater det men det må til ) og støvletter.....kliner jeg til med musefletter, så må det jo bare bli noe på meg....eller hva trur du??

Skrevet

Næææ...lite kort skjørt, hvit skjorte, slips..( hater det men det må til ) og støvletter.....kliner jeg til med musefletter, så må det jo bare bli noe på meg....eller hva trur du??

Jøss, hva er dette for fest? ;-)

Helt klart at det blir noe på deg!

Skrevet

Jøss, hva er dette for fest? ;-)

Helt klart at det blir noe på deg!

Næææ..det er julebord...men leste for noen dager siden at det er stor sjanse å lykkes der...og jeg prøver å fån til å bli bankers da....

Skrevet

Undertøysbutikken på Steen & Strøm hadde i hvert fall noen mirakuløse greier for et par år siden, da jeg var i skikkelig nød. :o)

Skrevet

Næææ..det er julebord...men leste for noen dager siden at det er stor sjanse å lykkes der...og jeg prøver å fån til å bli bankers da....

*Sperrer opp øynene* Da håper jeg det er et _veldig_ uformelt julebord! Et karnevalsjulebord kanskje?

Skrevet

Du kan bruke hvit elektrikertape. Hvis du virkelig surrer deg inn bør det fungere langt bedre enn et korsett, og det aller meste vil holde seg på plass hele kvelden.

Billig er det også.

Du får drekke med måte og stil. :)

Skrevet

Du kan bruke hvit elektrikertape. Hvis du virkelig surrer deg inn bør det fungere langt bedre enn et korsett, og det aller meste vil holde seg på plass hele kvelden.

Billig er det også.

Og gratis hårfjerning når den skal av igjen! Kjekt!

Skrevet

Og gratis hårfjerning når den skal av igjen! Kjekt!

Jepp. To fluer i en smekk. Men dama over er ikke så behåret at det bør være noe stort problem. :)

Gjest tynn tråd
Skrevet

Alle brudesalonger med respekt for seg selv har STORT utvalg av korsetter:)

Skrevet

Billig er det også.

LOL!

Kult forslag.

Skrevet

ojoj, dette var da litt av et julebord.

Tror ikke annet enn at det blir noe på deg i det antrekket, ja. *s*

Kosa deg. ;-)

Skrevet

jeje.......

*sjokkert*

"ekke for å se deilig ut jeg skal ha det dahhh.....mest for å dytte alt som henger på plass....:-p"

....-det som må dyttes inn et sted tyter ut et annet... :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...