yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Du kan bruke hvit elektrikertape. Hvis du virkelig surrer deg inn bør det fungere langt bedre enn et korsett, og det aller meste vil holde seg på plass hele kvelden. Billig er det også. Du får drekke med måte og stil. Jeg drikker da ALLTID med måte....og stil...:-p.... Og tipset ditt var slettes ikke dumt ( litt mindre sexy kanskje...me ikke dumt ).....tror kanskje ikke det er noe værre å snurre seg ut av teip når man kommer drita hjem...enn det er å få av seg det forbanna korsette... Hvilken idiot har funnet på at kneppingen skal være bak???? 0 Siter
yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 *Sperrer opp øynene* Da håper jeg det er et _veldig_ uformelt julebord! Et karnevalsjulebord kanskje? Hvorfor karneval??.... 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Du kan bruke hvit elektrikertape. Hvis du virkelig surrer deg inn bør det fungere langt bedre enn et korsett, og det aller meste vil holde seg på plass hele kvelden. Billig er det også. Du får drekke med måte og stil. Nei, nei, nei! Dette gjorde jeg på juleballet for et par helger siden. For det første fikk jeg ikke puste hele kvelden, og for det andre - selv om jeg var full som en dupp når jeg kom hjem - skrek jeg av smerte når jeg forsøkte å rulle meg ut igjen. 0 Siter
yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 ojoj, dette var da litt av et julebord. Tror ikke annet enn at det blir noe på deg i det antrekket, ja. *s* Kosa deg. ;-) Fri bar, etpar tusen mennesker....og de nye gitarkameratene.... Dette julebordet gikk inn i historien som et av de bedre..:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Fri bar, etpar tusen mennesker....og de nye gitarkameratene.... Dette julebordet gikk inn i historien som et av de bedre..:-) Det høres jo konge ut! :-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Fri bar, etpar tusen mennesker....og de nye gitarkameratene.... Dette julebordet gikk inn i historien som et av de bedre..:-) De nye gitarkompisene? Herregud. Håper dere bombarderte dem med tomater slik anstendige mennesker alltid burde gjøre når de viser seg offentlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hvorfor karneval??.... Skoleuniformsantrekk på julebord!? 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 De nye gitarkompisene? Herregud. Håper dere bombarderte dem med tomater slik anstendige mennesker alltid burde gjøre når de viser seg offentlig. Jeg syns faktisk de synger Halleluja-sangen fint jeg da. *venter på å bli bombandert med tomater* ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Tusen hjertlig...:-) Ringer dit imorgen jeg da...eller peller meg til oslo by... :-) Ble det noe på deg da? :-) 0 Siter
yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Ble det noe på deg da? :-) Som den anstendige dama jeg er så blir det ikke noe kiss and tell her ass.... :-p 0 Siter
yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 De nye gitarkompisene? Herregud. Håper dere bombarderte dem med tomater slik anstendige mennesker alltid burde gjøre når de viser seg offentlig. Tomater?? Næææææ...hadde nok med å ikke siklet når jeg så på Espen Lind jeg....:-p 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Som den anstendige dama jeg er så blir det ikke noe kiss and tell her ass.... :-p hehehe ok da. ;-) 0 Siter
yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Skoleuniformsantrekk på julebord!? Ja? Hva er galt med hvit skjort, slips, kort rutete skjørt og støvletter?...Er ikke det julebord - pyntet nok nok? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg syns faktisk de synger Halleluja-sangen fint jeg da. *venter på å bli bombandert med tomater* ;-P Du er jo ikke riktig navla! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Tomater?? Næææææ...hadde nok med å ikke siklet når jeg så på Espen Lind jeg....:-p Du er en enkel sjel uten et snev av kunnskap om musikk. 0 Siter
yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Du er en enkel sjel uten et snev av kunnskap om musikk. Vet..så enkel jeg er så er det rart jeg ikke er mann..:-p Og når det gjelder musikk...hører jo bare på det som klinger bra ut i mine ører jeg...uten å egentlig tenke på hvem som synger... ...mmm...selv om Espen Lind er verdt å SE PÅ oxo...*s* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Vet..så enkel jeg er så er det rart jeg ikke er mann..:-p Og når det gjelder musikk...hører jo bare på det som klinger bra ut i mine ører jeg...uten å egentlig tenke på hvem som synger... ...mmm...selv om Espen Lind er verdt å SE PÅ oxo...*s* Ræva mannfolksmak har du også. 0 Siter
yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Jeg syns faktisk de synger Halleluja-sangen fint jeg da. *venter på å bli bombandert med tomater* ;-P Enig!!..:-) *gjemmer meg bak amber i tilfelle tomater* 0 Siter
yellow Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Ræva mannfolksmak har du også. Hehe...og det sier du...*flirer* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hehe...og det sier du...*flirer* Hehe, jeg sitter muligens i glasshus nå, ja, men ingen regler uten unntak, og jeg er ditt eneste hederlige unntak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.