Gå til innhold

Hvitt korsett eller "holdinn" underkjole?? *hjelp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig!!..:-)

*gjemmer meg bak amber i tilfelle tomater*

*S*

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

24

• ShitDiddelyDo

13

• amber sun

10

• Lillemus

5

Skrevet

Du er jo ikke riktig navla! :)

Men moro har jeg det lell. ;-P

Skrevet

Ja?

Hva er galt med hvit skjort, slips, kort rutete skjørt og støvletter?...Er ikke det julebord - pyntet nok nok?

Vel, det er jo ikke akkurat standard julebord-antrekk da...men det var kanskje ikke standard julebord heller da. ,-)

Skrevet

Vel, det er jo ikke akkurat standard julebord-antrekk da...men det var kanskje ikke standard julebord heller da. ,-)

Med tanke på hvor mye folk det var der, så var det alt fra folk i olabukse!!! til jenter / damer i gallakjoler....( så sånn ut iallefall)

Og siden jeg ser malplasert ut når jeg skal prøve å se "voksen og oppstasa ut"...og også hater å gå sånn kledd....så går jeg for en mer behagelig og "kul" stil...:-)

Skrevet

Hehe, jeg sitter muligens i glasshus nå, ja, men ingen regler uten unntak, og jeg er ditt eneste hederlige unntak. ;)

Mulig????

*ler*

Skrevet

Med tanke på hvor mye folk det var der, så var det alt fra folk i olabukse!!! til jenter / damer i gallakjoler....( så sånn ut iallefall)

Og siden jeg ser malplasert ut når jeg skal prøve å se "voksen og oppstasa ut"...og også hater å gå sånn kledd....så går jeg for en mer behagelig og "kul" stil...:-)

hehe du høres kul ut. :-D

Skrevet

hehe du høres kul ut. :-D

Nja....er vell ikke så ikke nei...

*beskjeden*

:-p

Cluet må jo være å ha det kult....og hvor moro blir det når man ikler seg klær som man liksm må oppføre seg skikklig i??

Det hadde jo bare blitt såååå kjipt.....:-)

Skrevet

Mulig????

*ler*

Tja. Som sagt: Jeg er unntaket. :)

Skrevet

Tja. Som sagt: Jeg er unntaket. :)

Nja....om ikke annet så er jeg ditt unntak oxo...*ler*

...for du er faan meg værre til å plukke dem enn jeg er......mmm...eller iallefall like dårlig..

Skrevet

Nja....om ikke annet så er jeg ditt unntak oxo...*ler*

...for du er faan meg værre til å plukke dem enn jeg er......mmm...eller iallefall like dårlig..

Neida. Mine har stort sett vært fornuftige, sånn med unntak av et eksemplar eller noe sånt.

Men en ting er det tross alt å rote seg borti dem. Noe annet er det å aldri bli kvitt dem. :)

Skrevet

Neida. Mine har stort sett vært fornuftige, sånn med unntak av et eksemplar eller noe sånt.

Men en ting er det tross alt å rote seg borti dem. Noe annet er det å aldri bli kvitt dem. :)

Dårlig på å telle er du oxo....

*himle*

:-)

Men du.....hvorfor blir jeg sinnsykt mye fullere av rødvin enn av rusbrus??

Vanskelig å vite hvor mange glass...siden man jo omgir seg med høfflige mannfolk som heller i når det begynner å bli halvt glass....men si kanskje det ble en flaske eller to.....mene....skal man ikke tåle det a??

Skrevet

Dårlig på å telle er du oxo....

*himle*

Men du.....hvorfor blir jeg sinnsykt mye fullere av rødvin enn av rusbrus??

Vanskelig å vite hvor mange glass...siden man jo omgir seg med høfflige mannfolk som heller i når det begynner å bli halvt glass....men si kanskje det ble en flaske eller to.....mene....skal man ikke tåle det a??

Du tåler jo ingenting. Det er klart du blir plante av rødvin!

Dessuten drikker du sikkert rødvin like raskt som den urutinerte rusbrusdriten du vanligvis tyller i deg, og rødvin er tross 13 % mens rusbrusmøkka holder rundt 5 %.

Ikke rart du blir full da.

Jeg har samme problemet selv. :)

Skrevet

Du tåler jo ingenting. Det er klart du blir plante av rødvin!

Dessuten drikker du sikkert rødvin like raskt som den urutinerte rusbrusdriten du vanligvis tyller i deg, og rødvin er tross 13 % mens rusbrusmøkka holder rundt 5 %.

Ikke rart du blir full da.

Jeg har samme problemet selv. :)

mmm...tenkte egentlig ikke på at det er sterkere enn den rusbrusen jeg....og jeg er jo ikke noe pingle, så jeg helte jo nedepå jeg da....

*mysterie oppklart*

...og jeg som egentlig ikke liker rødvin...igår var den faktisk ganske så god...*s*

Og neste fredag er det pån igjen.....

Skrevet

mmm...tenkte egentlig ikke på at det er sterkere enn den rusbrusen jeg....og jeg er jo ikke noe pingle, så jeg helte jo nedepå jeg da....

*mysterie oppklart*

...og jeg som egentlig ikke liker rødvin...igår var den faktisk ganske så god...*s*

Og neste fredag er det pån igjen.....

Jupp, det er sånn det er. Har samme problemet selv da jeg er så vant til øl at jeg drikker rødvin med samme iver og i samme tempo.

Går ofte til helvete, med mindre jeg er i bedre selskap over en middag eller noe sånt. Da klarer jeg å skikke meg. :)

Skrevet

Jupp, det er sånn det er. Har samme problemet selv da jeg er så vant til øl at jeg drikker rødvin med samme iver og i samme tempo.

Går ofte til helvete, med mindre jeg er i bedre selskap over en middag eller noe sånt. Da klarer jeg å skikke meg. :)

Nja...skulle kanskje klart å skikke meg i en sånn setting jeg oxo.....

....hvis jeg hadde hatt dagen iallefall....*flirer*

Men egentlig ganske kjedelig å skulle skikke seg sånn i tide og utide...:-)

Skrevet

Nja...skulle kanskje klart å skikke meg i en sånn setting jeg oxo.....

....hvis jeg hadde hatt dagen iallefall....*flirer*

Men egentlig ganske kjedelig å skulle skikke seg sånn i tide og utide...:-)

Ja, jeg vet. Jeg skal skjerpe meg. Min skikkelige periode begynner å bli litt kjedelig. :)

Skrevet

Ja, jeg vet. Jeg skal skjerpe meg. Min skikkelige periode begynner å bli litt kjedelig. :)

Jupp...og det må vi ikke ha noe av..*s*

herrregud...fins ikke noe så kjedelig som skikklige folk.......:-)

Ikke faan omjeg gidder å sitte å spise sushi, hvis du skal sitte på andre siden av bordet å være skikklig...:-p

*godt å endelig ha sagt det*

Skrevet

Jupp...og det må vi ikke ha noe av..*s*

herrregud...fins ikke noe så kjedelig som skikklige folk.......:-)

Ikke faan omjeg gidder å sitte å spise sushi, hvis du skal sitte på andre siden av bordet å være skikklig...:-p

*godt å endelig ha sagt det*

Hehe, ok - deal. Neste gang skal jeg være særdeles uskikkelig! :)

Skrevet

Ja?

Hva er galt med hvit skjort, slips, kort rutete skjørt og støvletter?...Er ikke det julebord - pyntet nok nok?

Jeg synes ikke det er noe julebordsantrekk nei.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe julebordsantrekk nei.

Hva er det rette julebordsantrekk da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...