Gå til innhold

Diane og Yasmin p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskjellen på disse er jo at Diane p-piller ofte brukes i sammenheng med akneproblemer hos kvinner i tillegg til prevensjonsmiddel. Å få en bedre hud er jo noe alle i utgangspunktet vil.

Yasmin er jo den som ikke er bygget på testosteron, altså er det den jeg synes virker best.

På grunnlag av svært uregelmessige menstruasjonssykluser, vurderer jeg å bestille en av disse fra www.lillepille.com. Har brukt piller før, og hverken alder eller andre ting skulle hindre meg i dette. Er det noen her med erfaringer fra å handle fra denne siden? Hva bør jeg passe meg for?

Hvilke av disse merkene synes du er best, og hvilken virkning hadde de på humøret ditt og kroppen? Fikk du depresjoner eller lignende? Hva annet?

Skrevet

Jeg har gått på begge. Jeg ville gått for Yasmin dersom du ikke har altfor store problemer med huden, ettersom Diane er proppfull av hormoner og bivirkninger er vanlige. Jeg hadde ingen bivirkninger da jeg gikk på Yasmin, bortsett fra at brystene ble større. Med Diane har jeg hatt flere bivirkninger, blant annet ble huden verre de første månedene jeg brukte den. Hadde også en del humørsvinginger i starten. Men det gikk over da.

Jeg har også bestilt Diane gjennom lillepille. Gikk greit det, men vær obs på at de er i gresk forpakning. Dessuten er lillepille dyrt. Dersom du vil ha Diane anbefaler jeg at du går til lege først og får resept, da kan du også velge det rimeligere alternativet Feminil (som er akkurat samme pille som Diane).

Skrevet

åjj, her får man jo kjøpt xenical også! Er dette lovlig? Sender de ordentlige produkter?

Takk for link du snille mann! :D

lalala1365380457
Skrevet

har ikke erfaring med Diane, men av Yasmin ble jeg deprimert, fikk enorme humørsvingninger..Var ikke til å leve med, grein av ingenting...Sluttet etter kort tid..

Skrevet

åjj, her får man jo kjøpt xenical også! Er dette lovlig? Sender de ordentlige produkter?

Takk for link du snille mann! :D

Jeg er ikke mann, jeg er dame da.

Skrevet

Jeg fikk blodpropp av Diane.

I følge legen min er dette den p-pillen det er vanligest å få blodpropp av.

Skrevet

Jeg er ikke mann, jeg er dame da.

Beklager, det viste jeg ikke. Navnet hørtes bare mandig ut.. Men takk snille dame da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...