keinstein Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hvem er sutremester i landet her? Erna er en stor sutrepetra, men er hun best? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Skal man kåre sutremester, så mener jeg nok at Eli er den flinkeste... Men siden det skulle dreie seg om sutring pga hennes bok så kanskje kona til Jagland? 0 Siter
Luska Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg så Eli i "Først og sist" forrige fredag. Det eneste som slo meg var at dama virket stokk dum. Har ikke sett henne åpne munnen før i andre sammenhenger, så jeg ble litt sjokkert over at hun fakisk virket skikkelig knæpp. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Skal man kåre sutremester, så mener jeg nok at Eli er den flinkeste... Men siden det skulle dreie seg om sutring pga hennes bok så kanskje kona til Jagland? De begge kler offerollen meget godt. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Jeg så Eli i "Først og sist" forrige fredag. Det eneste som slo meg var at dama virket stokk dum. Har ikke sett henne åpne munnen før i andre sammenhenger, så jeg ble litt sjokkert over at hun fakisk virket skikkelig knæpp. Hun kan slå seg sammen med Marion Ravn, der er det også mørkt på loftet. 0 Siter
Gjest æddabæddabuse Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hun kan slå seg sammen med Marion Ravn, der er det også mørkt på loftet. hehe, du sier noe der :-D fra intervju med Jan Øivind Helgesen om kritikk av Erna Solberg: Jan Ø: Har Erna Solberg noen gang kritisert deg? Eli: Nei, men mange andre høyre-folk har gjort det! Er vi på barneskolenivå her? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 hehe, du sier noe der :-D fra intervju med Jan Øivind Helgesen om kritikk av Erna Solberg: Jan Ø: Har Erna Solberg noen gang kritisert deg? Eli: Nei, men mange andre høyre-folk har gjort det! Er vi på barneskolenivå her? Trenger man tillatelse eller grunn for å kritisere? Hvis Erna ikke har kritisert Eli, så får ikke Eli lov å kritisere Erna? Hvem skal da starte kritikken? 0 Siter
Gjest æddabæddabuse Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Trenger man tillatelse eller grunn for å kritisere? Hvis Erna ikke har kritisert Eli, så får ikke Eli lov å kritisere Erna? Hvem skal da starte kritikken? ja, si det. Poenget er bare at Eli brukte som unnskyldning at andre høyre-folk hadde kritisert henne. Hun kan godt kritisere Erna, det er ikke det. Men jeg synes det var en teit unnskyldning. Skulle den unskyldningen ha noe for seg, måtte hun isåfall tatt igjen på den det gjalt. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 ja, si det. Poenget er bare at Eli brukte som unnskyldning at andre høyre-folk hadde kritisert henne. Hun kan godt kritisere Erna, det er ikke det. Men jeg synes det var en teit unnskyldning. Skulle den unskyldningen ha noe for seg, måtte hun isåfall tatt igjen på den det gjalt. Er å ta igjen mer beundringsverdig enn å gjøre det samme uten "grunn"? Er hevn akseptabelt? Hvis jeg gir deg en på trynet, så kan retten gi meg mindre straff hvis du har gjort meg noe først. Jeg syns hevn er ondskap og skjerpende. Nesten bedre å kline til noen uprovosert. 0 Siter
Gjest æddabæddabuse Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Er å ta igjen mer beundringsverdig enn å gjøre det samme uten "grunn"? Er hevn akseptabelt? Hvis jeg gir deg en på trynet, så kan retten gi meg mindre straff hvis du har gjort meg noe først. Jeg syns hevn er ondskap og skjerpende. Nesten bedre å kline til noen uprovosert. det var ikke det jeg mente. Det blir mer som om du får bank av den tøffeste gutten i paralellklassen, men tar hevn ved å dra til en av jentene i klassen hans. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 det var ikke det jeg mente. Det blir mer som om du får bank av den tøffeste gutten i paralellklassen, men tar hevn ved å dra til en av jentene i klassen hans. Hun syns vel høyrefolk er en stor organisme. 0 Siter
musikeren Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg så Eli i "Først og sist" forrige fredag. Det eneste som slo meg var at dama virket stokk dum. Har ikke sett henne åpne munnen før i andre sammenhenger, så jeg ble litt sjokkert over at hun fakisk virket skikkelig knæpp. Selvfølgelig er hun knepp! Det er kjennetegnet på en frp-velger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.