Gå til innhold

Julegave-TIPS???

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Hei!

Har noen der ute noe forslag var en gir til en 40 års gammel mann? Jeg er ikke så dreven der. Takk på forhånd.

Gjest catiki21
Skrevet

litt skrivefeil, men pytt pytt. håper dere forstår for det;)

hare1365380455
Skrevet

Du kan jo kjøpe en film eller cd? Ellers... *tenker*.. hansker, after shave eller sjokolade? :D

Gjest catiki21
Skrevet

Du kan jo kjøpe en film eller cd? Ellers... *tenker*.. hansker, after shave eller sjokolade? :D

tusen takk for det hare. Da er det bare å finne noe bra innenfor det du sa. Heldigvis har jeg 3 uker på meg:-)!!!

hare1365380455
Skrevet

tusen takk for det hare. Da er det bare å finne noe bra innenfor det du sa. Heldigvis har jeg 3 uker på meg:-)!!!

Hvor mye skal du kjøpe for?

Gjest catiki21
Skrevet

Hvor mye skal du kjøpe for?

Jeg hadde tenkt å kjøpe mellom 200 og 400 kr.

Skrevet

Har han ingen interesser du kan kjøpe noe til da? Fiskeutstyr / jakt / sport / friluftsliv / frimerker?

En god vin? En film eller to? En god bok? Varme vanter om han er mye ute?

Gjest catiki21
Skrevet

Har han ingen interesser du kan kjøpe noe til da? Fiskeutstyr / jakt / sport / friluftsliv / frimerker?

En god vin? En film eller to? En god bok? Varme vanter om han er mye ute?

skal sies at han har ute jobb, så karnskje hadde det vært greit med vanter eller noe sånt. har dere evt en god bok på engelsk? han har ikke så mange fritids interesser som det går ann å kjøpe en gave til den summen jeg tenkte.takk for hjelpen jeg får her, trenger det:-)

Gjest catiki21
Skrevet

Da kan du f.eks. kjøpe 1. sesong av serien Carnivale eller Sopranos. Eller Lucky number Slevin, Walk the line, Inside man eller cd.

http://www.play.com/Music/CD/RTS/3-/3229917/U218_Singles/Product.html

http://www.amazon.co.uk/Hit-Parade-Paul-Weller/dp/B000HIVO5A/ref=br_lf_m__1_16_img/202-5268651-9276612?%5Fencoding=UTF8&s=music

tusen takk. dere helt supre. tusen takk for hjelpen. da er det vel bare å stikke ut i butikken og se hva de har der, ellers bestiller jeg fra nettet. ps: håper han kommer på besøk idag:-)

hare1365380455
Skrevet

tusen takk. dere helt supre. tusen takk for hjelpen. da er det vel bare å stikke ut i butikken og se hva de har der, ellers bestiller jeg fra nettet. ps: håper han kommer på besøk idag:-)

Er det en venn eller kjæreste...? :) God helg til deg!

Gjest catiki21
Skrevet

Er det en venn eller kjæreste...? :) God helg til deg!

kan vel si det er begge deler:-), vi er utrolige gode venner. men samtidig følser for hverandre, så vi får se hva som skjer, om vi blir sammen eller om vi fortsetter å være veldig gode venner! jeg kunne hvertfall ikke fått en bedre venn!!!

hare1365380455
Skrevet

kan vel si det er begge deler:-), vi er utrolige gode venner. men samtidig følser for hverandre, så vi får se hva som skjer, om vi blir sammen eller om vi fortsetter å være veldig gode venner! jeg kunne hvertfall ikke fått en bedre venn!!!

Det er bra! Håper du finner en god gave.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...