Gjest keemelian Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Elsker musikk, så si meg favorittlåten, -artisten, -gruppen osv.. Da får jeg kanskje noen nye tips til nesten gang jeg går i platebutikken:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Kommer jo litt an på hvordan musikk du liker. Pop/Rock: Tom Waits, Neil Young, Velvet Underground, Nick Cave, The Doors, Bob Dylan, Leonard Cohen, Led Zeppelin, Genesis (før Collins), Pink Floyd (med Waters). Metal: My Dying Bride, Draconian, Swallow the Sun, Maiden, Metallica (før 1990), Sepultura, Slayer, Black Sabbath, Taake, Immortal. Nei, jeg kunne holdt på i evigheter. Du bør kanskje si hvilke genre du liker. 0 Siter
Gjest keemelian Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Kommer jo litt an på hvordan musikk du liker. Pop/Rock: Tom Waits, Neil Young, Velvet Underground, Nick Cave, The Doors, Bob Dylan, Leonard Cohen, Led Zeppelin, Genesis (før Collins), Pink Floyd (med Waters). Metal: My Dying Bride, Draconian, Swallow the Sun, Maiden, Metallica (før 1990), Sepultura, Slayer, Black Sabbath, Taake, Immortal. Nei, jeg kunne holdt på i evigheter. Du bør kanskje si hvilke genre du liker. Pop/rock, funk, soul, blues, noe electro, jazz, nei alt mulig egentlig hehe... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Pop/rock, funk, soul, blues, noe electro, jazz, nei alt mulig egentlig hehe... Kjøp den siste skiva til Tom Waits. Orphans. Tre råbra skiver i en og samme utgivelse. Har hørt på denne nærmest kontinuerlig i to dager nå, og den er utrolig bra. 0 Siter
Gjest keemelian Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Kjøp den siste skiva til Tom Waits. Orphans. Tre råbra skiver i en og samme utgivelse. Har hørt på denne nærmest kontinuerlig i to dager nå, og den er utrolig bra. Så flott, skal sjekke den ut. Tusen takk for tips:) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Pop/rock, funk, soul, blues, noe electro, jazz, nei alt mulig egentlig hehe... Scissor sisters "Ta-dah", James Morrison "Undiscovered", Depeche mode "The best of..". alt av the doors, Black Sabbath, Jimi Hendrix. 0 Siter
flowy Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Nei, det er CC Cowboys det. Ingen over, ingen ved siden.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.