Gå til innhold

€ 120.00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for å være frekk, men hvor forbanna vanskelig er det å finne en valutakalkulator på nettet?

Det ville tatt deg langt mindre tid enn å skrive et innlegg og spørre.

Gjest mandolina
Skrevet

Gang med kursen, (ca 8,2)

og du får svaret ca 984 kr.

Hilsen

Gjest mandolina
Skrevet

Ikke for å være frekk, men hvor forbanna vanskelig er det å finne en valutakalkulator på nettet?

Det ville tatt deg langt mindre tid enn å skrive et innlegg og spørre.

Jeg tror det er en her inne som vil ha hjelp til alle regneoppgavene sine.

Hilsen

Skrevet

Er det pund eller euro du er ute etter? Du har jo tegnet for euro i overskriften, men tegnet for pund i innlegget?

Skrevet

£ 120 = 1499,76

Euro 120 = 1014,58 Nkr (det er ikke eurotegn på tastaturet mitt!)

Skrevet

Det forundrer meg at så mange trenger å spørre om slikt her inne - det tar nøyaktig 1 sek å google det.

Skrevet

£ 120 = 1499,76

Det er ikke eurotegn på mitt tastatur heller, men tastekombinasjonen AltGr+5 funker uansett :)

PS: Det må være 5-tallet over bokstavene, ikke på talltastaturet til høyre, dersom du har det.

Gjest mandolina
Skrevet

£ 120 = 1499,76

120 Euro gange med kurs 8,29 er norske kroner 995,38 iflg. Finn.no valutakalkulator.

120 Britiske pund med kurs 12,44 er norske kroner 1493,08 iflg. samma kalkulator.

Vennlig hilsen

Skrevet

Lag denne som et av bokmerkene dine, så har du den til neste gang ellers så er google alltid kjekt.

Skrevet

120 Euro gange med kurs 8,29 er norske kroner 995,38 iflg. Finn.no valutakalkulator.

120 Britiske pund med kurs 12,44 er norske kroner 1493,08 iflg. samma kalkulator.

Vennlig hilsen

Jeg brukte valutakalkulatoren på dnb.no.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg brukte valutakalkulatoren på dnb.no.

Ok da bruker de forskjellig kurser ved omregningen.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...