Gå til innhold

Jøss, det er helg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• hare1365380455

8

• Gyda

3

• candyqueen_83

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455

Nope, bare engelsk. Men den nordiske varianten kommer på cdon.com over nyttår, så jeg. Har ikke tålmodighet til å vente så lenge. :)

Jeg trodde sdd anbefalte å kjøpe den her siden nettbutikkene i utlandet kun har engelsk teksting, men... *hm*

Gjest Princess Peach

Jeg trodde sdd anbefalte å kjøpe den her siden nettbutikkene i utlandet kun har engelsk teksting, men... *hm*

Nei, har ikke funnet noen nettbutikker med norsk tekst. Noen i utlandet hadde engelske tekster, men de fleste var utekstet.

Annonse

Minsten skal til faren denne helga, så planene idag er veldig få for min del :-) Forslag til noko eg kan finne på? :-)

Selv har jeg søvnunderskudd, så jeg skal sove litt. Så skal jeg spise fylt torsk og drikke cola light, mens jeg ser film. Jeg elsker i hvert fall å se film alene, men det gjelder ikke alle :)

Annonse

Denne helgen blir det ungehelg her, og jeg vil tro at mesteparten av det vi ser på tv i løpet av helgen er Cartoon Network... :-S

Ikveld skal vi alle dra og se på gokart, det blir sikkert morsomt.

Ellers blir det ikke noe spesielt i helgen, julebordet er først neste helg. .-)

Det blir bare sløving her i helgen foruten at jeg skal prøve og dra Flisen til frisøren hun hater det og er livredd for at de skal klippe av de lange fjonene hennes. :)

Så blir det kos, vaffler og hva barna vil ha til mat etter ei lita gåtur.

Ikveld skal jeg åpne en god flaske rødvin og spise pizza, inspirert av tråden litt lenger opp. Håpe at mannen kommer litt tidligere hjem enn kl ti, så jeg får noen minutter med han før jeg sovner på sofaen. Har nemlig vært skikkelig flink og vasket hele kåken, all klesvask også, vært i "byen" å handlet nye sko til hele familien, en julegave har jeg også kjøpt også har jeg vært hos frisøren med Mis.

Etter to dager på hotellseminar, og serdeles lite søvn i to netter blir kvelden i dag tilbragt på sofaen.

I morgen må jeg gjøre noen ærend, handle noe greier til jobben. Og på kvelden skal jeg kanskje besøke "flammen" og leie en film, eller kino eller no.

På søndag blir det å hjelpe en venninne med barnepass mens hun pusser opp/ flytter i ny leilighet.

Ikke noe store sprell denne helgen iallefall - det tar vi igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...