Gå til innhold

Jøss, det er helg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• hare1365380455

8

• Gyda

3

• candyqueen_83

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det ble sein middag - fiskekaker, poteter, saus og kålrabi, for ungene og meg. Far i huset er ikke kommet hjem ennå...

Rakk såvidt innom polet før jeg løp til bussen for å rekke barnehagen - så når stillheten senker seg, skal vi kose oss med rødvin og feire gubbens nye jobb :-)

Hadde tenkt å kjøpe teaterbillett til zikkzakk for minstemor og meg i morgen, men glemte det. Sikkert utsolgt nå...

Vi har ingen planer for helga. Blir nok stille og rolig.

Skal jobbe i morgen. Men jeg begynner ikke før 10.30 så jeg trenger ikke stupe ut av senga i gryotta.

Blir nok bare sløving hjemme med tv og god mat.

Det deilige med helg er å slippe å prøve å stelle meg selv samtidig som jeg skal gjøre klar 3 barn til skole og barnehage.

Gjest catiki21

Skal jobbe i morgen. Men jeg begynner ikke før 10.30 så jeg trenger ikke stupe ut av senga i gryotta.

Det deilige med helg er å slippe å prøve å stelle meg selv samtidig som jeg skal gjøre klar 3 barn til skole og barnehage.

er det allerede helg??? har ikke fått med meg at det allerede har gått en uke jeg, hehe. Vært litt "dopa" mens jeg har gått på antibiotika. skal slappe av og lage noen julegaver denne helga. ellers blir det å stikke på legevakten en tur for å spørre pent om jeg kan få en ny kur. trenger det så sårt.

Nei, har ikke helse til å sitte så lenge, dessverre!

Du har fått med deg at jeg er sørlending, ja...

Ja inbiller meg at du bor mot søgne eller på den kanten av byen?

Stillingen ble 15-3 el 16-4 sier de, det var vist temmelig vilt! :) Ja,til start selvfølgelig.

Jeg og Squishy har som vanlig lite planer. I morgen skal vi handle litt klær til han. Det er det verste vi begge vet, så jeg gruer meg. Mulig vi drar en tur i Frognerparken etterpå, om vi har krefter ;)

Senere på kvelden har jeg middagsgjester, men da regner jeg med at minsten er i seng.

Søndagen skjer det svært lite, så da _skal_ jeg bort på Sats og få satt i gang med treninga.

God helg, pekkaline :)

Takk.

I disse travle tider er det ikke like gøy å måtte handle klær nei. Folk overalt. Men dere finner sikkert noe greit og kan storkose dere etter handel. Lykke til!

Annonse

Minsten skal til faren denne helga, så planene idag er veldig få for min del :-) Forslag til noko eg kan finne på? :-)

Jeg ville fått på meg en god joggedress og plassert meg foran tv med litt god drikke, pc, tv og ei sjokoladeskål :) Ja, jeg har gjort det nå :)

Eller, åpnet kles skapet å funnet noe greit, for deretter å gå på overraskelse besøk til noen?

Jippi det er helg!

Har kjøpt steketakke i dag så nå skal jeg produsere til jul :)

Tenker det blir mye data og litt baking i helga, det er ikke så mye å finne på når man er gressenke-noe jeg er til neste helg.

Ha en trivelig helg!!

Takk

Jeg kan tenke meg du skal få bakt ja :)

Fint å få unna mens han er avgårde det da.

Denne helgen blir utrolig kjedelig, skal stort sett bare lese. Mulig jeg tar meg litt fri på formiddagen imrg og tar en liten tur til byen men det må jeg se ann litt..

*poppins synes litt synd på segselv*

Næmæn.. Du må unne deg litt fri ellers blir man tussete. Spander på deg en kafe tur i morgen! *trøste trøste*

Denne helgen blir det ungehelg her, og jeg vil tro at mesteparten av det vi ser på tv i løpet av helgen er Cartoon Network... :-S

Ikveld skal vi alle dra og se på gokart, det blir sikkert morsomt.

Ellers blir det ikke noe spesielt i helgen, julebordet er først neste helg. .-)

Lad opp batteriene og gjør deg klar til neste helg du ja. Det høres godt ut å ha det rolig. Jeg ser frem til en rooolig søndag!

Vi skal på den årlige førjulsvennefesten i morgen kveld. Barna skal overnatte hos venner, så det blir en deilig søndag formiddag også. :-)

I kveld skal jeg bare slappe av og se på teve. (Det blir nok noen spruter fra rødvinsdunken også.)

Det er jo fantastisk deilig å slippe å være pigg og klar for ungene tidlig dagen etter et sånt vennelag :) Ha det gøy!

Det blir bare sløving her i helgen foruten at jeg skal prøve og dra Flisen til frisøren hun hater det og er livredd for at de skal klippe av de lange fjonene hennes. :)

Så blir det kos, vaffler og hva barna vil ha til mat etter ei lita gåtur.

Ikveld skal jeg åpne en god flaske rødvin og spise pizza, inspirert av tråden litt lenger opp. Håpe at mannen kommer litt tidligere hjem enn kl ti, så jeg får noen minutter med han før jeg sovner på sofaen. Har nemlig vært skikkelig flink og vasket hele kåken, all klesvask også, vært i "byen" å handlet nye sko til hele familien, en julegave har jeg også kjøpt også har jeg vært hos frisøren med Mis.

Nyt rødvinen, velfortjent.

Etter to dager på hotellseminar, og serdeles lite søvn i to netter blir kvelden i dag tilbragt på sofaen.

I morgen må jeg gjøre noen ærend, handle noe greier til jobben. Og på kvelden skal jeg kanskje besøke "flammen" og leie en film, eller kino eller no.

På søndag blir det å hjelpe en venninne med barnepass mens hun pusser opp/ flytter i ny leilighet.

Ikke noe store sprell denne helgen iallefall - det tar vi igjen.

Godt å komme hjem til sofaen, nyt ivei. Fint å hjelpe med barnepass!

Annonse

Det ble sein middag - fiskekaker, poteter, saus og kålrabi, for ungene og meg. Far i huset er ikke kommet hjem ennå...

Rakk såvidt innom polet før jeg løp til bussen for å rekke barnehagen - så når stillheten senker seg, skal vi kose oss med rødvin og feire gubbens nye jobb :-)

Hadde tenkt å kjøpe teaterbillett til zikkzakk for minstemor og meg i morgen, men glemte det. Sikkert utsolgt nå...

Vi har ingen planer for helga. Blir nok stille og rolig.

Nyt rødvinen og hverandre :) *Fint du rakk polet*

Fint du kan sove litt lengre enn normalt. Ha en god vakt! Og nyt resten :)

Høres ut som en fin helg. Nykjærsten har jobbehelg, så jeg skal sitte blakk hjemme og ta igjen litt eksamenslesing, se på tv, og savne ham litt =)

Lad opp batteriene til han kommer du :)

Veldig lurt å ta lesing når du er alene, best det. Det å savne er jo et godt tegn, selv om det kanskje ikke føles sånn i dag. Uka går fort!

Lad opp batteriene til han kommer du :)

Veldig lurt å ta lesing når du er alene, best det. Det å savne er jo et godt tegn, selv om det kanskje ikke føles sånn i dag. Uka går fort!

Jo, det føles egentlig godt, siden jeg får se ham igjen på mandag. Vi sender søte sms til hverandre så lenge ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...