Gjest Princess Peach Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Skal du se finalen i "Skal vi danse?" i kveld? Gleder meg veldig, heia Kristian! 0 Siter
Dory Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Yes! Jeg skal se...! Og lage hjemmelaget pizza og drikke coca cola:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Yes! Jeg skal se...! Og lage hjemmelaget pizza og drikke coca cola:) Jeg har laget hjemmelaget pizza, spiser den med pepsi max til. 0 Siter
Dory Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg har laget hjemmelaget pizza, spiser den med pepsi max til. Nam nam! Fredag er digg! Kos deg!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Nam nam! Fredag er digg! Kos deg!! Du også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jepp! Heia Kristian! High five! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Må vel det..Fryder meg over at idol-Tone gikk ut..Er så dritt lei trynet hennes overalt.. Skjønner hun ikke at folk blir lei henne? tologmed når hun ikke blir intervjua må hun gjøre masse grimaser etc. i bakgrunnen.. Hun burde vite når nok er nok.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Må vel det..Fryder meg over at idol-Tone gikk ut..Er så dritt lei trynet hennes overalt.. Skjønner hun ikke at folk blir lei henne? tologmed når hun ikke blir intervjua må hun gjøre masse grimaser etc. i bakgrunnen.. Hun burde vite når nok er nok.. Ja, er glad for at det er Kristian og Susann som er i finalen. Må nok ut og kjøpe meg litt mer pepsi max og litt smågodt til i kveld. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Må vel det..Fryder meg over at idol-Tone gikk ut..Er så dritt lei trynet hennes overalt.. Skjønner hun ikke at folk blir lei henne? tologmed når hun ikke blir intervjua må hun gjøre masse grimaser etc. i bakgrunnen.. Hun burde vite når nok er nok.. så utrolig digg å se at det ikke er bare meg som er dritt lei hele jenta! deilig å slippe henne i finalen. heia Kristian 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 så utrolig digg å se at det ikke er bare meg som er dritt lei hele jenta! deilig å slippe henne i finalen. heia Kristian Kommer ikke over kommentaren hennes på God Kveld, Norge (ser det sjelden til mitt forsvar): "Eg trur eg e født te å vera på tv".. Jeez.. Hun er bare litt too much, liksom..Man får litt nok av henne. 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Kommer ikke over kommentaren hennes på God Kveld, Norge (ser det sjelden til mitt forsvar): "Eg trur eg e født te å vera på tv".. Jeez.. Hun er bare litt too much, liksom..Man får litt nok av henne. Sånn går det vel når selvtilliten er større enn iq'en. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Sånn går det vel når selvtilliten er større enn iq'en. Hihi..Men hun virker faktisk ikke helt blåst heller..Kanskje hun egentlig bare er veldig slu..Hun er jo bare 18.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.