Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av de to norske jentene, er det han synger sammen med på sin siste bat out of hell på...?

Hun synger som en gudinne! Er det Marion Raven? Grrr, egrer meg at jeg ikke husker...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Marion Ravn, eller Raven som hun kaller seg, ja.

Skrevet

Ja det er Marion Ravn

Taaakk!

Så dem nettopp på vh! og jeg elsker den sangen! Og så står ikke hennes nsvn der...

Skrevet

Marion Ravn, eller Raven som hun kaller seg, ja.

Jaa!

Visste ikke at hun hadde så kraftig og flott stemme!

Gjest this is a signature
Skrevet

Jaa!

Visste ikke at hun hadde så kraftig og flott stemme!

Synes ikke hun er _så_ bra..Liker heller Marit Larsen bedre..Hun er ikke så kommers..

Har heller ikke helt skjønt vitsen med å spille inn akkurat samme sangen med samme artist (bare en annen som synger duetten)..

Skrevet

Synes ikke hun er _så_ bra..Liker heller Marit Larsen bedre..Hun er ikke så kommers..

Har heller ikke helt skjønt vitsen med å spille inn akkurat samme sangen med samme artist (bare en annen som synger duetten)..

Elsker den sangen i alle variasjonene... Så for meg kan han spille inn tusen til.

Er stor Meatloaf-fan da. Men Marion kan jo synge og det var en stor nyhet for meg! Har ellers ikke likt det hun har sunget før...

Skrevet

Elsker den sangen i alle variasjonene... Så for meg kan han spille inn tusen til.

Er stor Meatloaf-fan da. Men Marion kan jo synge og det var en stor nyhet for meg! Har ellers ikke likt det hun har sunget før...

Er ikke så glad i den sangen..Er heller ikke fan av Meat Loaf..:)

Skrevet

*Ler meg ihjel* Det er overhodet ingen forskjell på nivået av "kommers" mellom de to. De er overhodet ingenting annet enn 100% kommersielle - og slik skal det være i den sammenhengen.

"........................................"

Skrevet

*Ler meg ihjel* Det er overhodet ingen forskjell på nivået av "kommers" mellom de to. De er overhodet ingenting annet enn 100% kommersielle - og slik skal det være i den sammenhengen.

Jo, det vil jeg si..Du kan ikke sammenlikne Marion og Marit musikkmessig..

Marit er ikke fullt så kommers som Marit.

Marit er i Unni Wilhelmsen-klassen, mens Marion er i (i mangel av noen norske å sammenlikne med) Kelly Clarkson/Celine Dion-klassen.

Skrevet

Jo, det vil jeg si..Du kan ikke sammenlikne Marion og Marit musikkmessig..

Marit er ikke fullt så kommers som Marit.

Marit er i Unni Wilhelmsen-klassen, mens Marion er i (i mangel av noen norske å sammenlikne med) Kelly Clarkson/Celine Dion-klassen.

Helt helt helt feil å si. Du kan ikke sammenlikne Take that og Christina Aguilera heller, men de er like 100% kommersielle.

Marit hva-det-nå-er-hun-heter er IKKE sammenliknbar med Unni Willhelmsen. SIstnevnte har forøvrig blitt mer og mer kommersiell, hun også.

"........................................."

Skrevet

Helt helt helt feil å si. Du kan ikke sammenlikne Take that og Christina Aguilera heller, men de er like 100% kommersielle.

Marit hva-det-nå-er-hun-heter er IKKE sammenliknbar med Unni Willhelmsen. SIstnevnte har forøvrig blitt mer og mer kommersiell, hun også.

Marion er MER kommers enn Marion..Hallo: MAx Martin har skrevet sanger til henne..

Marit skriver alt selv..Og hun kjører sin egen stil..

Det gjør ikke Marion..

Skrevet

Er ikke alle artister kommersielle...?

Må ha gått glipp av noe vesentlig!

Skrevet

Marion er MER kommers enn Marion..Hallo: MAx Martin har skrevet sanger til henne..

Det gjør ikke Marion..

Kommers betyr at man vil tjene mest mulig penger på det man gjør. Slik sett er det ikke noe forskjell på ML og MR.

Skrevet

Er ikke alle artister kommersielle...?

Må ha gått glipp av noe vesentlig!

Alle popartister er kommersielle, ja. Det ligger i selve begrepet - å lage/fremføre pop(ulær)musikk :-)

Skrevet

Kommers betyr at man vil tjene mest mulig penger på det man gjør. Slik sett er det ikke noe forskjell på ML og MR.

_Nemlig_ :-)

"..................................."

Skrevet

Ja, men det finnes ulike nivå av kommers..

Marion er jo kjent "over there" bl.a..

Skrevet

Ja, men det finnes ulike nivå av kommers..

Marion er jo kjent "over there" bl.a..

Ser ikke forskjellen. Marits ambisjoner er sikkert ikke noe mindre enn Marions. Men hun har ikke lykkes der borte, og kjører derfor den maksimale kommers hun kan oppnå i det norske markedet.

Den enes kommers er ikke noe mer legitim enn den andres.

Hvis et produkt hadde lykkes i Norge, men ikke i USA, så er altså produktet mindre kommersielt? Syns du ikke det høres litt dumt ut?

Skrevet

Det gjør ikke Marion..

Blås i kverulantene her.

Det er en åpenbar forskjell på Marit musikalske integritet og Marion Rav(e)ns (sukk) markedstilpasning og markedsføringsstunt.

Tipper de du krangler med her ikke engang har hørt albummet hennes.

Their loss.

Skrevet

Blås i kverulantene her.

Det er en åpenbar forskjell på Marit musikalske integritet og Marion Rav(e)ns (sukk) markedstilpasning og markedsføringsstunt.

Tipper de du krangler med her ikke engang har hørt albummet hennes.

Their loss.

Takk!

Jeg skjlnner jo poenget med at all popmusikk er kommers musikk, men alle i ulike grader..

Og når folk skriver musikken selv, er det kanskje vanskeligere å slå igjennom kommerst sett..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...