Gjest En som lurer og lurer... Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 ...kan man suge den. Eller må man ta med vann og svelge? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Det kommer ann på hva slags merke og hva slags tablett det er... 0 Siter
Gjest En som lurer og lurer... Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det kommer ann på hva slags merke og hva slags tablett det er... Det er nycoplus c-vitamin 250 g! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Det er nycoplus c-vitamin 250 g! Jeg vet ikke helt hvordan den er, men det skal stå på boksen. Ellers kan du jo uansett prøve å tygge. Smaker det vondt så svelger du den i stedet for... 0 Siter
Gjest En som lurer og lurer Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg vet ikke helt hvordan den er, men det skal stå på boksen. Ellers kan du jo uansett prøve å tygge. Smaker det vondt så svelger du den i stedet for... Den skal vel ha samme virkning selv om jeg tygger eller svelger den? Hehe..vet stiller dumme spørsmål *flau*.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Den skal vel ha samme virkning selv om jeg tygger eller svelger den? Hehe..vet stiller dumme spørsmål *flau*.. Det finnes ingen dumme spørsmål! Spør man ikke, lærer man ikke! Og ja, virkningen blir den samme om du svelger eller tygger. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Den skal vel ha samme virkning selv om jeg tygger eller svelger den? Hehe..vet stiller dumme spørsmål *flau*.. Det finnes ingen dumme spørsmål! Spør man ikke, lærer man ikke! Og ja, virkningen blir den samme om du svelger eller tygger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.