Gå til innhold

Århundrets jobbintervju...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt på en stilling som ass.butikksjef/butikkmedarbeider i en butikk som skal åpne her i området i desember. Ble innkalt til intervju, og stilte opp som avtalt i dag kl 16.00.

Etter ca 20 minutter fikk jeg spørsmål om jeg kunne tenke meg å bli butikksjef, evt investere 40-50000 og bli partner...

Hva sier man til sånt da? Tanken om å bli medeier i en butikk har igrunn aldri streifet meg, så jeg ble jo helt satt ut da...

Vi avtalte nytt møte på tirsdag, han ville jeg skulle snakke med mannen min om det selv om jeg igrunn sa at det ikke helt var planen min...

Helt satt ut!

Skrevet

Å investere blir ikke aktuelt uansett tror jeg... Ikke har vi råd til det, og selv om de har mange butikker rundt omkring i landet, så vet man jo ikke hvordan det vil gå her.

Men da er spørsmålet da... Tror dere tilbudet om butikk-sjef jobben er avhengig av om man investerer? Etter å ha fått tenkt meg litt om, så kunne jeg selvfølgelig ha tenkt meg den jobben!!! Men uten investeringspresset....!

Hva tror dere kloke dolere? Kan jeg få drømmejobben uten å investere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...