Gyda Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hee nå tror ikke jeg er alene om å synes saw er greie filmer. Jeg elsker alt som er sykt. Psychothrillers er det beste jeg ser. Helt enig! *grøss* 0 Siter
Gjest ha en trivelig kveld i sentrum Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Neivel, hva er det da den er, som er så uvanlig for kvinner? Med "skrekkfilm" tenker jeg sånt man skvetter av... "Hyyl!" "Iiik!" Skumle ansikter, skygger, etc., men det stopper også der. Mange jenter som liker slikt. "Saw" er for meg mer en psychotriller, med masse gørr, innvoller og tortur. Innbiller meg at det finnes langt flere jenter som foretrekker førstnevnte kategori. 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Med "skrekkfilm" tenker jeg sånt man skvetter av... "Hyyl!" "Iiik!" Skumle ansikter, skygger, etc., men det stopper også der. Mange jenter som liker slikt. "Saw" er for meg mer en psychotriller, med masse gørr, innvoller og tortur. Innbiller meg at det finnes langt flere jenter som foretrekker førstnevnte kategori. Skrekkfilmer er vel alt som er ment å fremme skrekkfølelser fremfor romantikk eller sorg e.l. Men uansett, det er mange kvinner som liker psychotisme og gørr. 0 Siter
Gjest ha en trivelig kveld i sentrum Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Skrekkfilmer er vel alt som er ment å fremme skrekkfølelser fremfor romantikk eller sorg e.l. Men uansett, det er mange kvinner som liker psychotisme og gørr. Deler ikke din definisjon, men samme det. Når det gjelder ditt siste avsnitt, er det finfint. Sammensetningen av kjønn i kinosalene jeg har vært i, har i så fall gitt meg et galt inntrykk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.