Gå til innhold

teit reklame på tv3

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker jeg nesten blir agressiv av å se axe-reklamen som går på tv3 for tiden, den der hundrevis av damer kjemper for å komme seg frem til en mann på ei strand

så utrolig nedverdigende, men mannfolka liker den sikkert, en drøss av pupper i (nesten) fri flyt

duster

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

24

• vanilje

6

• flisa

3

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sitat mannen min:

"damer som løper i bikini er ikke særlig pent å se på... pupper gjør seg bedre når de ikke hopper opp og ned."

Skrevet

Sitat mannen min:

"damer som løper i bikini er ikke særlig pent å se på... pupper gjør seg bedre når de ikke hopper opp og ned."

ja..det er ikke akkurat noen reklame for sports-bh'er *s*

Skrevet

Hallo!

All TV-reklame er dumt og nedverdigende for inetelligensen... Ser aldri på, kanalhopper, jeg da...

Skrevet

Hallo!

All TV-reklame er dumt og nedverdigende for inetelligensen... Ser aldri på, kanalhopper, jeg da...

det finnes jo noen reklamer som virkelig er bra laget

men flertallet er dumme ja

Skrevet

jeg vet om noen som syns den var morsom jeg da. :-)

Nedverdigende? hvorfor er den det?

Litt tåpelig kanskje, men jeg følte meg ikke nedverdiget da jeg så på den. Burde jeg det?

Skrevet

Nå er det så mange lav IQ reklamer som henvender seg til damer, så det er nesten befriende å se en idiotisk reklame som henvender seg til menn også...

Sikkert laget av damer *ler*

Skrevet

jeg vet om noen som syns den var morsom jeg da. :-)

Nedverdigende? hvorfor er den det?

Litt tåpelig kanskje, men jeg følte meg ikke nedverdiget da jeg så på den. Burde jeg det?

damer springer, med store pupper, vill i blikket, pga av bodylukt

vi er vel litt smartere enn det?

Skrevet

hehe joda, men det er jo bare en reklame. hva med den reklamen for pepsi max da, hvor damene faller i staver over kjekkasen utenfor vinduet med sexy jeans og vått blikk?

Da er det kanskje mennene som burde føle seg nedverdiget?

Jeg skjønner jo såklart at det ikke er en reklame som viser hvor smarte vi er, men det er vel ikke meningen heller. :-)

Det var vel mest ordet nedverdigende jeg reagerte på. Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe joda, men det er jo bare en reklame. hva med den reklamen for pepsi max da, hvor damene faller i staver over kjekkasen utenfor vinduet med sexy jeans og vått blikk?

Jeg skjønner jo såklart at det ikke er en reklame som viser hvor smarte vi er, men det er vel ikke meningen heller. :-)

Det var vel mest ordet nedverdigende jeg reagerte på. Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P

"Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P "

Helt feil, amber! Det er på den lekre mc'en til Heldiggrisen med babes at vi skal posere ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ssss...Kjempedust jeg da, for jeg flirte litt sånn hjernedødt av den..;-P De fleste reklamer er jo ganske teite da, men jeg fant ikke den der provoserende på noen av måtene, og jeg ble hvertfall ikke støtt..;-)

Skrevet

Mannen min bruker AXE og jeg løper som faan!

Skrevet

Mannen min bruker AXE og jeg løper som faan!

men flisa, min kjære bingo-venninne, du er jo ikke helt rett satt sammen vettu ;-)))

Skrevet

"Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P "

Helt feil, amber! Det er på den lekre mc'en til Heldiggrisen med babes at vi skal posere ;-)

Åja, det var det ja. men jeg syns å huske at det var en bil involvert i den katalogtråden også.

men - såklart - helst ville jeg posert på mc'en ja. :-D

Skrevet

Jeg også. Men jeg tror ikke panseret ville holdt meg... :-)

Skrevet

Jeg også. Men jeg tror ikke panseret ville holdt meg... :-)

hehe

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...