vanilje Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 merker jeg nesten blir agressiv av å se axe-reklamen som går på tv3 for tiden, den der hundrevis av damer kjemper for å komme seg frem til en mann på ei strand så utrolig nedverdigende, men mannfolka liker den sikkert, en drøss av pupper i (nesten) fri flyt duster 0 Siter
keinstein Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Axe-reklamene blir dummere for hver gang. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Sitat mannen min: "damer som løper i bikini er ikke særlig pent å se på... pupper gjør seg bedre når de ikke hopper opp og ned." 0 Siter
vanilje Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Sitat mannen min: "damer som løper i bikini er ikke særlig pent å se på... pupper gjør seg bedre når de ikke hopper opp og ned." ja..det er ikke akkurat noen reklame for sports-bh'er *s* 0 Siter
hidi Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hallo! All TV-reklame er dumt og nedverdigende for inetelligensen... Ser aldri på, kanalhopper, jeg da... 0 Siter
vanilje Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Hallo! All TV-reklame er dumt og nedverdigende for inetelligensen... Ser aldri på, kanalhopper, jeg da... det finnes jo noen reklamer som virkelig er bra laget men flertallet er dumme ja 0 Siter
amber sun Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 jeg vet om noen som syns den var morsom jeg da. :-) Nedverdigende? hvorfor er den det? Litt tåpelig kanskje, men jeg følte meg ikke nedverdiget da jeg så på den. Burde jeg det? 0 Siter
Jally Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Nå er det så mange lav IQ reklamer som henvender seg til damer, så det er nesten befriende å se en idiotisk reklame som henvender seg til menn også... Sikkert laget av damer *ler* 0 Siter
vanilje Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 jeg vet om noen som syns den var morsom jeg da. :-) Nedverdigende? hvorfor er den det? Litt tåpelig kanskje, men jeg følte meg ikke nedverdiget da jeg så på den. Burde jeg det? damer springer, med store pupper, vill i blikket, pga av bodylukt vi er vel litt smartere enn det? 0 Siter
amber sun Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 damer springer, med store pupper, vill i blikket, pga av bodylukt vi er vel litt smartere enn det? hehe joda, men det er jo bare en reklame. hva med den reklamen for pepsi max da, hvor damene faller i staver over kjekkasen utenfor vinduet med sexy jeans og vått blikk? Da er det kanskje mennene som burde føle seg nedverdiget? Jeg skjønner jo såklart at det ikke er en reklame som viser hvor smarte vi er, men det er vel ikke meningen heller. :-) Det var vel mest ordet nedverdigende jeg reagerte på. Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 hehe joda, men det er jo bare en reklame. hva med den reklamen for pepsi max da, hvor damene faller i staver over kjekkasen utenfor vinduet med sexy jeans og vått blikk? Da er det kanskje mennene som burde føle seg nedverdiget? Jeg skjønner jo såklart at det ikke er en reklame som viser hvor smarte vi er, men det er vel ikke meningen heller. :-) Det var vel mest ordet nedverdigende jeg reagerte på. Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P "Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P " Helt feil, amber! Det er på den lekre mc'en til Heldiggrisen med babes at vi skal posere ;-) 0 Siter
vanilje Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Jelaous :-)? not a chance in he* ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Ssss...Kjempedust jeg da, for jeg flirte litt sånn hjernedødt av den..;-P De fleste reklamer er jo ganske teite da, men jeg fant ikke den der provoserende på noen av måtene, og jeg ble hvertfall ikke støtt..;-) 0 Siter
flisa Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 damer springer, med store pupper, vill i blikket, pga av bodylukt vi er vel litt smartere enn det? Mannen min bruker AXE og jeg løper som faan! 0 Siter
vanilje Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Mannen min bruker AXE og jeg løper som faan! men flisa, min kjære bingo-venninne, du er jo ikke helt rett satt sammen vettu ;-))) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 "Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P " Helt feil, amber! Det er på den lekre mc'en til Heldiggrisen med babes at vi skal posere ;-) Åja, det var det ja. men jeg syns å huske at det var en bil involvert i den katalogtråden også. men - såklart - helst ville jeg posert på mc'en ja. :-D 0 Siter
org Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 hehe joda, men det er jo bare en reklame. hva med den reklamen for pepsi max da, hvor damene faller i staver over kjekkasen utenfor vinduet med sexy jeans og vått blikk? Da er det kanskje mennene som burde føle seg nedverdiget? Jeg skjønner jo såklart at det ikke er en reklame som viser hvor smarte vi er, men det er vel ikke meningen heller. :-) Det var vel mest ordet nedverdigende jeg reagerte på. Men så kunne jeg godt tenke meg å sitte på panseret til en lekker bil og posere og jeg da. ;-P Jeg også. Men jeg tror ikke panseret ville holdt meg... :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg også. Men jeg tror ikke panseret ville holdt meg... :-) hehe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.