Gå til innhold

teit reklame på tv3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den er teit. Men det er mange reklamer som er det.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

24

• vanilje

6

• flisa

3

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åja, det var det ja. men jeg syns å huske at det var en bil involvert i den katalogtråden også.

men - såklart - helst ville jeg posert på mc'en ja. :-D

Du husket bedre enn meg :-)

Det stemmer, vi begynte med mc'en, men så kom det noen cabroleer med etterhvert. Det var nok fordi vi da poserte sammen med både mrxx og Heldiggrisen med Babes, at jeg ble så opptatt av de mannlige modellene at jeg helt glemte hva jeg satt/lå på ;-)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg ble litt overrasket over å se så mange damer uten silikon som løp. Det var mye dingle dangle inne i bikinien. Hadde de hatt silikon ville jo brystene omtrent stått stille mens de løp.

Syns reklamen var litt drøy. Men den er jo ment til å vekke oppmerksomhet.

En reklame som irriterer meg mer er den herbal essences shampo reklama. Er så drit lei av å høre den stønninga når hun liksom vasker håret med den.

Skrevet

Det stemmer, vi begynte med mc'en, men så kom det noen cabroleer med etterhvert. Det var nok fordi vi da poserte sammen med både mrxx og Heldiggrisen med Babes, at jeg ble så opptatt av de mannlige modellene at jeg helt glemte hva jeg satt/lå på ;-)

Der har du nok forklaringen ja. :-)

Det ble litt av en fotoseanse det der altså. Ingen tvil om at det å posere sammen med både mrxx og heldiggrisen med babes var en stor opplevelse.

Ikke så rart at du et øyeblikk glemte hva du satt/lå på da, hehe.

Grunnen til at jeg husker det er antakelig at det under seansen på cabriolet'en ble så hett at jeg ennå har hendelsen friskt i minne. ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Der har du nok forklaringen ja. :-)

Det ble litt av en fotoseanse det der altså. Ingen tvil om at det å posere sammen med både mrxx og heldiggrisen med babes var en stor opplevelse.

Ikke så rart at du et øyeblikk glemte hva du satt/lå på da, hehe.

Grunnen til at jeg husker det er antakelig at det under seansen på cabriolet'en ble så hett at jeg ennå har hendelsen friskt i minne. ;-)

Det ble hett nok ;-)

Jeg tittet litt på bildene nå, de formelig oser! Men hvem var det som skulle sette sammen og distribuere katalogen, var det deg?

Vi må sørge for å få den klar til jul, så den kan havne under de riktige juletrærne.

Skrevet

men flisa, min kjære bingo-venninne, du er jo ikke helt rett satt sammen vettu ;-)))

Nei - det vet du vel! :)

Skrevet

Det ble hett nok ;-)

Jeg tittet litt på bildene nå, de formelig oser! Men hvem var det som skulle sette sammen og distribuere katalogen, var det deg?

Vi må sørge for å få den klar til jul, så den kan havne under de riktige juletrærne.

Oj, der sier du noe. Det var jeg som tok jobben med å organisere og sette den sammen ja.

Jeg skal få fingeren ut, og gjøre det nå i helgen.

Bildene er både klare og fine, og resultatet ble rett og slett dampende hett ja, rett før bildene dogger.

Katalogen skal i de rette postkassene før jul, det er sikkert!

*glede seg*

;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Oj, der sier du noe. Det var jeg som tok jobben med å organisere og sette den sammen ja.

Bildene er både klare og fine, og resultatet ble rett og slett dampende hett ja, rett før bildene dogger.

*glede seg*

;-)

Så flott at du får gjort det alt nå i helgen!

Gjett om jeg også gleder meg til å få det ferdige produktet. Det vil bare bli så bra :-D :-D

Gjest this is a signature
Skrevet

not a chance in he* ;-)

Mmm - så sikker på det?

Hvorfor gidder du ellers å bry deg?

Jeg, derimot, irriterer meg over "Nice Price"-reklamen for Burger King..

Men det man irriterer seg over, husker man..Clever.

Gjest Heldiggrisen med Babes
Skrevet

*glede seg*

;-)

Har knapt kommet meg enda etter foto-shooten.

Men det burde så absolutt gjentas.

Kanskje en katalog med vårkolleksjon hadde vært noe?

Skrevet

Det syns jeg var en kongebra ide. ;-)

Jeg stiller garantert på fotosession med vårkolleksjonen. *s*

Så bra at du er like fornøyd med seansen som vi er da, hehe. Det er ikke hver dag både mannfolka og babes'ene kan kose seg på et hett fotoshot. (er det ikke det det heter, tro?)

;-)

Skrevet

Så flott at du får gjort det alt nå i helgen!

Gjett om jeg også gleder meg til å få det ferdige produktet. Det vil bare bli så bra :-D :-D

Om to uker tenker jeg det ferdige resultatet daler ned i postkassen.

Det er bare å glede seg ja. :-)

Skrevet

Her er noen av bildene:

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.hdwebtrader.com/images/babes/10-18-25.jpg&imgrefurl=http://www.hdwebtrader.com/Babes.htm&h=436&w=450&sz=34&hl=no&sig2=cMpIAuKpfzbNTDOQrRT6FQ&start=2&tbnid=V0NRB8M1_xA5YM:&tbnh=123&tbnw=127&ei=uYloRcjHCqPSwgGU9LzcAQ&prev=/images%3Fq%3Dbabes%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D

;-)

Gjest Ulvinnen
Gjest Ulvinnen
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å ja! En sånn suksess som denne fotoseansen må bli en tradisjon! Jeg stiller, selvsagt! Og begynner nedtellingen...

Vi får bruke tiden fram til det med å finne frem til nye sexy klær å vise frem.

Hva med en liten testrunde først?

Skrevet

Flott bilde, men jeg husker ikke helt om det var Gyda eller meg...

Det var deg det der. ;-)

Men du, altså det er mange bilder hvis du venter til siden lastes. .-)

Der er vi alle tre. *S*

Gjest Heldiggrisen med Babes
Skrevet
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...