Gå til innhold

teit reklame på tv3

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

24

• vanilje

6

• flisa

3

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så flott! Jeg vil gjerne ha god kvalitet på skinnet, godt og mykt med god passform. Gjerne så ettersittende at noen må hjelpe meg med av og påkledningen - for eksempel fra deg ;-)

"Gjerne så ettersittende at noen må hjelpe meg med av og påkledningen "

Der er jeg helt på linje med deg, Ulvinnen. ;-)

Jeg setter av den aktuelle fotoshot-helgen allerede nå, for dette vil jeg ikke gå glipp av. ;-P

Skrevet

Er to timer kvalitetstid nok når jeg også er med, tror du? Jeg må få være med og dele godene, amber og jeg er veldig flinke på det området.

Vi kan jo utvide tiden til 3 timer når vi skal fotografere for vårkolleksjonen, jeg mener - det var jo så vellykket sist at tiden igrunnen ble noe knapp.

Så jeg syns vi skal si minimum 3 t. på bakrommet etterpå. Tross alt, alle klesskiftene og den felles garderoben gir så mange spennende impulser at jeg tror tiden kan bli ganske knapp hvis vi fastholder de 2 timene.

:-)

Skrevet

Jeg ble litt overrasket over å se så mange damer uten silikon som løp. Det var mye dingle dangle inne i bikinien. Hadde de hatt silikon ville jo brystene omtrent stått stille mens de løp.

Syns reklamen var litt drøy. Men den er jo ment til å vekke oppmerksomhet.

En reklame som irriterer meg mer er den herbal essences shampo reklama. Er så drit lei av å høre den stønninga når hun liksom vasker håret med den.

"Jeg ble litt overrasket over å se så mange damer uten silikon som løp. Det var mye dingle dangle inne i bikinien. Hadde de hatt silikon ville jo brystene omtrent stått stille mens de løp"

Feil. Silikonpupper kan hoppe og danse akkurat som "vanlige" pupper.

Det er når en stapper inn megamax de strutter rett ut og som du så elegant kaller det: "står stille når de løper"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Gjerne så ettersittende at noen må hjelpe meg med av og påkledningen "

Der er jeg helt på linje med deg, Ulvinnen. ;-)

Jeg setter av den aktuelle fotoshot-helgen allerede nå, for dette vil jeg ikke gå glipp av. ;-P

Bra at vi har to mannlige fotomodeller, så kan vi få hjelp fra en av dem hver. Og så bytter vi selvsagt på, så vi kan få gleden av begge ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi kan jo utvide tiden til 3 timer når vi skal fotografere for vårkolleksjonen, jeg mener - det var jo så vellykket sist at tiden igrunnen ble noe knapp.

Så jeg syns vi skal si minimum 3 t. på bakrommet etterpå. Tross alt, alle klesskiftene og den felles garderoben gir så mange spennende impulser at jeg tror tiden kan bli ganske knapp hvis vi fastholder de 2 timene.

:-)

Tre timer blir nok bra! Jeg tipper at vi blir så slitne etterpå at vi kommer til å ønske å avslutte det hele med en badstuseanse.

Skrevet

Tre timer blir nok bra! Jeg tipper at vi blir så slitne etterpå at vi kommer til å ønske å avslutte det hele med en badstuseanse.

Du er ram på bra ideer du altså!

Badstu-avslutning høres helt konge ut. Det tror jeg våre to mannlige fotomodeller mer enn gjerne er med på også. :-)

Badstu-opplevelser vet vi jo alt om, hehe.

Gjest Heldiggrisen med Babes
Skrevet

Det ser jeg fram til.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det ser jeg fram til.

Så bra! Vi får finne en fin liten intim badsu, der det er passe trangt :-)

Gjest Humlepungen
Skrevet

"Jeg ble litt overrasket over å se så mange damer uten silikon som løp. Det var mye dingle dangle inne i bikinien. Hadde de hatt silikon ville jo brystene omtrent stått stille mens de løp"

Feil. Silikonpupper kan hoppe og danse akkurat som "vanlige" pupper.

Det er når en stapper inn megamax de strutter rett ut og som du så elegant kaller det: "står stille når de løper"

Ja jeg vet de står rett ut om de er stappa skikkelig.

Men selv med de med litt silikon vil det vise når de løper. Det er ikke samme "skvulpe faktoren" inn i der *ler*

Jeg så mange jenter uten silikon som løp. Men jeg så også noen som jeg tror hadde. Men ikke baywatch silikon pupper.

Regner med du er et hankjønn forresten?

Skrevet

Ja jeg vet de står rett ut om de er stappa skikkelig.

Men selv med de med litt silikon vil det vise når de løper. Det er ikke samme "skvulpe faktoren" inn i der *ler*

Jeg så mange jenter uten silikon som løp. Men jeg så også noen som jeg tror hadde. Men ikke baywatch silikon pupper.

Regner med du er et hankjønn forresten?

Om jeg er hannkjønn eller hunkjønn har vel svært lite å si i denne saken ;)

Det finnes mange silikonpupper, de som ikke er megastore eller innkapslet, som du kan klemme papirflate, okey overdriver litt nå da, men, mener du disse ikke skvulper og disser som vanlige?

I`ve seen it ;)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Om jeg er hannkjønn eller hunkjønn har vel svært lite å si i denne saken ;)

Det finnes mange silikonpupper, de som ikke er megastore eller innkapslet, som du kan klemme papirflate, okey overdriver litt nå da, men, mener du disse ikke skvulper og disser som vanlige?

I`ve seen it ;)

Nåja tipper på at du er et aldri så lite mannebein;o)

Men jeg tror nok at når det gjelder pupper så er det nok vi jenter som har mest peil. Men det kan være stor forskjell på silikonpupper når det kommer til mengde og slikt. Men det er ikke noen dame som skulle greid å lure meg. Hvis jeg først så litt nøye etter ja.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du er ram på bra ideer du altså!

Badstu-avslutning høres helt konge ut. Det tror jeg våre to mannlige fotomodeller mer enn gjerne er med på også. :-)

Badstu-opplevelser vet vi jo alt om, hehe.

Heldiggrisen med Babes blir med. Og jeg er ikke i tvil om at mrxx også stiller. Så nå er det klart for badstuopplevelser igjen ;-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nåja tipper på at du er et aldri så lite mannebein;o)

Men jeg tror nok at når det gjelder pupper så er det nok vi jenter som har mest peil. Men det kan være stor forskjell på silikonpupper når det kommer til mengde og slikt. Men det er ikke noen dame som skulle greid å lure meg. Hvis jeg først så litt nøye etter ja.

Pontiac er jeg rimelig sikker på er kvinne.

men rent bortsett fra det, så skjønner jeg ikke hvorfor du mener at kvinner har mer peiling på silikonpupper enn menn, med mindre de har silikon selv.

Jeg har aldri tatt på et silikonbryst, det er det sikkert mange menn som har.

Gjest Heldiggrisen med Babes
Gjest Humlepungen
Skrevet

Pontiac er jeg rimelig sikker på er kvinne.

men rent bortsett fra det, så skjønner jeg ikke hvorfor du mener at kvinner har mer peiling på silikonpupper enn menn, med mindre de har silikon selv.

Jeg har aldri tatt på et silikonbryst, det er det sikkert mange menn som har.

Jeg har ikke silikon selv. Men jeg har bekjente som har det. Derfor uttaler jeg meg og er litt sta på dette feltet.

Men jeg kan jo selvsagt ta feil. Selv om muligheten til det er liten;o)

Skrevet

Hehe, den Axre-reklamen er jo så drøy og overdrevet at den blir morsom.

Mye verre med alle kosmetikk- og hygienereklamene som henvender seg til damer på en usannsynlig fordummende måte uten snev av humor.

Hvem av dem undervurderer damer mest?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har ikke silikon selv. Men jeg har bekjente som har det. Derfor uttaler jeg meg og er litt sta på dette feltet.

Men jeg kan jo selvsagt ta feil. Selv om muligheten til det er liten;o)

Jeg har også en bekjent med silikonpupper. Da hun anskaffet seg dem for 15 år siden, så oppfordret hun meg til å kjenne på dem, men det fristet meg ikke. Hun mente også at jeg burde skaffe meg mine egne, men jeg har aldri følt noe behov for det.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har også en bekjent med silikonpupper. Da hun anskaffet seg dem for 15 år siden, så oppfordret hun meg til å kjenne på dem, men det fristet meg ikke. Hun mente også at jeg burde skaffe meg mine egne, men jeg har aldri følt noe behov for det.

Bra at du er fornøyd med dine egne:o) Vi jenter er jo ofte alt for misfornøyd med oss selv helt uten grunn.

Er det ikke på tide at vi _jenter_ får noen sikle reklame å se på. Den dressmannreklamen der gutta kommer gående ut av den innsjøen er jo helt kjempelekker. Og så husker jeg for noen år siden det var en reklame for sports såpe for menn(en kar som stod og såpa seg inn). Og hmm... JA den cola light reklama(som også var for noen år siden). De tre er skikkelige sikle reklamer for oss jenter. Men flere enn de tre kommer jeg ikke på.

På tide med litt "likestilling" innenfor reklameverdenen også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...