Gå til innhold

teit reklame på tv3

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bra at du er fornøyd med dine egne:o) Vi jenter er jo ofte alt for misfornøyd med oss selv helt uten grunn.

Er det ikke på tide at vi _jenter_ får noen sikle reklame å se på. Den dressmannreklamen der gutta kommer gående ut av den innsjøen er jo helt kjempelekker. Og så husker jeg for noen år siden det var en reklame for sports såpe for menn(en kar som stod og såpa seg inn). Og hmm... JA den cola light reklama(som også var for noen år siden). De tre er skikkelige sikle reklamer for oss jenter. Men flere enn de tre kommer jeg ikke på.

På tide med litt "likestilling" innenfor reklameverdenen også?

Av de reklamene du nevner husker jeg bare colalight reklamen. Det er han arbeideren som alle kontordamene siklet på, ikke sant? Den var utrolig bra!

Noe litt morsomt er at faren min var så fortørnet over den reklamen. Han mente at de damene aldri ville ha forelsket seg i en simpel arbeider...

Så jeg måtte opplyse ham om at for det første, så var det nok begjær og ikke forelskelse de damene følte. Og for det andre, så hadde hans egen datter absolutt sansen for arbeideren, hun også. Jeg tror jammen jeg sjokkerte min gamle far den gangen :-)

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

24

• vanilje

6

• flisa

3

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Humlepungen
Skrevet

Av de reklamene du nevner husker jeg bare colalight reklamen. Det er han arbeideren som alle kontordamene siklet på, ikke sant? Den var utrolig bra!

Noe litt morsomt er at faren min var så fortørnet over den reklamen. Han mente at de damene aldri ville ha forelsket seg i en simpel arbeider...

Så jeg måtte opplyse ham om at for det første, så var det nok begjær og ikke forelskelse de damene følte. Og for det andre, så hadde hans egen datter absolutt sansen for arbeideren, hun også. Jeg tror jammen jeg sjokkerte min gamle far den gangen :-)

*ler*

Ja de fedrene våre vil nok gjerne tro at vi er ganske så uskyldige. Men de kan bare få lov å tro det også;o) Med trykk på _tro_.

Skrevet

Det verste er at det lukter skit av axe, hvem gir slik dritt i julegave til mannen sin?

Skrevet

hehe jeg kan tenke meg dialogen mellom deg og faren din, Ulvinnen.

*fnis*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe jeg kan tenke meg dialogen mellom deg og faren din, Ulvinnen.

*fnis*

Den var nok ganske underholdende for de som hørte på, hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...