Gå til innhold

Til Webmaster


hidi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Din innlegg slettes som følge av flere upassende kommentarer til andre brukere, jfr. følgende formulering i vårt regelverk: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Du er utestengt fra doktoronline i en uke. Hvis du overholder dette, er du velkommen tilbake etter perioden med utestengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din innlegg slettes som følge av flere upassende kommentarer til andre brukere, jfr. følgende formulering i vårt regelverk: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Du er utestengt fra doktoronline i en uke. Hvis du overholder dette, er du velkommen tilbake etter perioden med utestengelse.

OK, vet ikke helt hva du sikter til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

OK, vet ikke helt hva du sikter til...

Etter vår oppfatning er f.eks. det å kalle en annen bruker for "hore" langt over grensen for det akseptable. Kan neppe sies å være i samsvar med alminnelig folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter vår oppfatning er f.eks. det å kalle en annen bruker for "hore" langt over grensen for det akseptable. Kan neppe sies å være i samsvar med alminnelig folkeskikk.

Kan ikke erindre det, og selvfølgelig er det ikke god folkeskikk. Kan du gi meg linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Kan ikke erindre det, og selvfølgelig er det ikke god folkeskikk. Kan du gi meg linken?

Innlegget ble slettet for mange timer siden. Det er oppsiktsvekkende dersom du poster slike kommentarer uten å huske det i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget ble slettet for mange timer siden. Det er oppsiktsvekkende dersom du poster slike kommentarer uten å huske det i etterkant.

Tenkte mer på å beklage til vedkommende...

Men jeg respekterer at jeg er utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo skjønne at når du slenger ut kommentarer som "hore" helt uten grunn så blir du stengt ute?

Det du skrev i den tråden var helt hårreisende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor?

ingen anelse. helt utewn videre beskylte hun solsikkerfrø for alt mulig rart og kalte henne hore og ho og det som var.

Kanskje hun skal slå seg sammen med kramer fra seinfield (jfr stuntet hans som det har stått så mye om i media)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Hva man ikke går glipp av ...

Hvorfor det? Har Solsikkefrø feid over typen til hidi eller noe sånt?

Gudene vet. Det var i tråden "gravid og student" på graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudene vet. Det var i tråden "gravid og student" på graviditet

Jeg tror enkelte sliter med rykninger eller indre demoner som ber dem om å skrive ting.

Har registrert at enkelte har det med å lire av seg uforståelige setninger sent nattestid, ikke nødvendigvis stygge ord, men bemerkelsesverdige innslag i diverse debatter, og hvis det er tilfellet var det nok bare et tidsspørsmål før demonene i kontroll ba om ufine ytringer.

Dette er tross alt et medisinsk fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror enkelte sliter med rykninger eller indre demoner som ber dem om å skrive ting.

Har registrert at enkelte har det med å lire av seg uforståelige setninger sent nattestid, ikke nødvendigvis stygge ord, men bemerkelsesverdige innslag i diverse debatter, og hvis det er tilfellet var det nok bare et tidsspørsmål før demonene i kontroll ba om ufine ytringer.

Dette er tross alt et medisinsk fora.

"men bemerkelsesverdige innslag i diverse debatter, og hvis det er tilfellet var det nok bare et tidsspørsmål før demonene i kontroll ba om ufine ytringer."

Nå høres du nesten ut som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...