Gå til innhold

Hatt jobb i tre måneder, bytter nå innen samme kommune...

Anbefalte innlegg

Gjest Hva sier jeg på intervjuet?
Skrevet

For nen måneder siden var jeg på intervju og var giret som bare det for jobben - rett og slett for å få innpass i kommunen, men også fordi jeg liker den type jobb, selvom det på langt nær er en drømmejobb. Fikk tilbud, begynte i jobb - sliter sterkt med en kollega og liker heller ikke jobben så godt som jeg hadde trodd...

Får så beskjed om at det vil bli lyst ut en annen stlling i samme kommune. MYE mer attraktiv, og jeg hiver meg selvsagt rundt og søker. Skal nå på intervju og har fått vite at jeg har gode sjanser. Samtidig VET jeg at jeg vil få sprøsmål om hvorfor jeg hopper av en jobb etter tre måneder, som jeg tilsynelatende var interessert i å få? Hva bør jeg egentlg si? Noen lure råd? Er en svær ærlig type, så mest sannsynlig sier jeg det rett ut...men kanskje noen råd på hordan ordlegge seg? :-)

Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt sannheten, på en noe pen måte. En av mine kolleger og jeg går ikke så godt sammen. Derfor ønsker jeg å skifte avdeling. Jeg tror også at arbeidet i den nye jobben vil passe meg bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...