Gjest corian Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Vi abbonerer på en hastighet på 3.5 Mbit, men opplever stadig at internett er tregt som sirup. Nå nettopp testet jeg forbindelser på en nettside og fikk opp en hastighet på 0,5 Mbit! Forbasket irriterende når det skjer ofte, men så vet jeg ikke hvor feilen ligger så jeg tør ikke klage heller. Kan det skyldes at vi har trådløst internett? Vi har sikret nettverk, og jeg har sjekket at ingen andre er innom og stjeler båndbredde, Noe annet jeg kan sjekke? 0 Siter
petter smart Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Prøv å koble opp internett direkte, ikke trådløst. Sjekk om det er programmer på PCen din som bruker internett (virus, spyware o.l.). Det kan være modemet/routeren, men det er heller tvilsomt. Spør nextgentel hvorfor dere ikke får det dere betaler for. Send mail og legg ved printscreens av testene dere har gjort. Så får nextgentel feilsøke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.