Gå til innhold

Siste gang

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Dette skal bli aller siste gang;) Til mine mailvenner skrev så fort som mulig så skal jeg fortelle om opplevelsene mine.

Thanksgiving middagen var litt av en opplevelse. Etter at vi to norske damene kom til New York satte vi oss på en restaurant og bestillte rødvin og diskuterte opplevelsene. Gjett om jeg føler meg priviligert;)

Jeg har lyst å takke de dolerne som hjalp meg da jeg trengte hjelp, og spesielt mrxx som ga meg masse tips om intervju som kom godt med det da jeg dro hit først;) Uten gode, snille mennesker hadde ikke jeg vært her.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

36

• ShitDiddelyDo

28

• thinkerbell

13

• sheba

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor ble det av den verdenskjente forskeren du skulle spise med?

amerikafareren
Skrevet

Hvor ble det av den verdenskjente forskeren du skulle spise med?

Jeg er litt usikker på om du prøver å bli morsom eller seriøs?

Skrevet

Nei, jeg er seriøs.

For et par dager siden skulle du på thanksgivingmiddag med en verdenskjent forsker.

Skrevet

Den forskeren lurer jeg også litt på? møtte han ikke opp eller trenger du en link for og friske opp hukommelsen?

amerikafareren
Skrevet

Nei, jeg er seriøs.

For et par dager siden skulle du på thanksgivingmiddag med en verdenskjent forsker.

Ja og det var en opplevelse uten like. Seriøst. Hvis du har problemer med å tro på meg så er det dine problemer ikke mine. Jeg skrev bl.a. til mine mailvenner og de som hjalp meg da jeg trengte hjelp. Meg bekjent var du ikk e en av dem.

Skrevet

Den forskeren lurer jeg også litt på? møtte han ikke opp eller trenger du en link for og friske opp hukommelsen?

kan ikke forskeren være en kvinne??

men hvorfor hakker dere så på dette mennesket?

amerikafareren
Skrevet

Veilederen min er hunkjønn gift med hankjønn. Begge to er verdenskjente forskere. Selvfølgelig var de i eget selskap og det var en opplevelse for oss norske damer. Trenger du mere oppdatering?

Skrevet

Ja og det var en opplevelse uten like. Seriøst. Hvis du har problemer med å tro på meg så er det dine problemer ikke mine. Jeg skrev bl.a. til mine mailvenner og de som hjalp meg da jeg trengte hjelp. Meg bekjent var du ikk e en av dem.

Nei, jeg er ganske sikker på at jeg ikke er en av dem. Jeg er ikke så naiv. :)

Skrevet

Fordi hun i årevis hakket på folk her inne under nicket Bebba.

amerikafareren
Skrevet

Jeg tar meg ikke nær av det, og veilederen min er hunkjønn. verdenskjent sammen med sin mann som selvfølgelig er hankjønn.

Jeg skal snart hjem til Norge så jeg har tenkt å slutte å bli amerikafareren, men jeg fikk veldig god hjelp av bl.a. mrxx i forhold til intervju da jeg dro hit. Det hadde jeg lyst å takke for.

I tillegg har jeg en del mailvenner fra dol som jeg setter pris på.

Skrevet

og hvordan vet du at det er henne?

amerikafareren
Skrevet

Denne gangen tror jeg ikke du trenger å tro på vennen din.

Skrevet

og hvordan vet du at det er henne?

Hun er enklere å kjenne igjen enn kattepusen.

Mener også å huske at hun har innrømmet det.

amerikafareren
Skrevet

hvorfor føle seg priviligert ?

Jeg fikk mitt livs sjanse da jeg begynte her. Det har jeg grunn til å takke for.

amerikafareren
Skrevet

Hun er enklere å kjenne igjen enn kattepusen.

Mener også å huske at hun har innrømmet det.

Da tror jeg du husker feil.

Skrevet

Jeg fikk mitt livs sjanse da jeg begynte her. Det har jeg grunn til å takke for.

ok.. kjenner ikke historien din jeg, så skal ikke si noe...

Skrevet

Da tror jeg du husker feil.

Nei, jeg tror ikke jeg gjør det.

amerikafareren
Skrevet

Du vet like godt som meg at jeg ikke har hakket på noen i åresvis. Jeg tror at nå prøver du å imponere noen, ikke meg. Hvorfor legger du ikke dette tullet til side?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...