Gå til innhold

Siste gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er enklere å kjenne igjen enn kattepusen.

Mener også å huske at hun har innrømmet det.

Men du vet ikke, det er det som er poenget. Du har ingen klare bevis hverken du eller noen av dere andre som hakker på dette mennesket, ikke sant? Og det er rimelig drøyt å på hvert innlegg kommentere hvor idiotisk hun/han er.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

36

• ShitDiddelyDo

28

• thinkerbell

13

• sheba

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Nei, jeg tror ikke jeg gjør det.

Det tror jeg faktisk at du gjør hvis du ikke er dum som jeg ikke tror du innrømmer.

Slutt nå med dette vanvittige tøvet. det er best for alle parter. Ingen synes lenger at det er morsomt.

Skrevet

Veilederen min er hunkjønn gift med hankjønn. Begge to er verdenskjente forskere. Selvfølgelig var de i eget selskap og det var en opplevelse for oss norske damer. Trenger du mere oppdatering?

neitakk, fikk altfor mye:-)

Skrevet

Men du vet ikke, det er det som er poenget. Du har ingen klare bevis hverken du eller noen av dere andre som hakker på dette mennesket, ikke sant? Og det er rimelig drøyt å på hvert innlegg kommentere hvor idiotisk hun/han er.

Neida. Hun er ikke noe bedre sjøl. Hvis ikke jeg melder meg på i tråden hennes på egenhånd, nevner hun meg indirekte på en eller annen bebba-måte uansett.

amerikafareren
Skrevet

ok.. kjenner ikke historien din jeg, så skal ikke si noe...

Jeg festet meg ikke ved hvem nickene var den gangen, men mrxx er den jeg husker at ga meg gode råd som hjalp.

Alle andre får selvføgelig takk;)

Skrevet

Det tror jeg faktisk at du gjør hvis du ikke er dum som jeg ikke tror du innrømmer.

Slutt nå med dette vanvittige tøvet. det er best for alle parter. Ingen synes lenger at det er morsomt.

Ingen? Jeg synes det er litt artig.

Jeg er da noen jeg også.

Skrevet

Neida. Hun er ikke noe bedre sjøl. Hvis ikke jeg melder meg på i tråden hennes på egenhånd, nevner hun meg indirekte på en eller annen bebba-måte uansett.

Gjorde hun det nå? I denne tråden? Gjorde hun det i den forrige tråden du henviser til?

amerikafareren
Skrevet

DEt var en unnskyldning at jeg la opp til det;) En dame som blir voldtatt har skylden så klart.

Skrevet

Gjorde hun det nå? I denne tråden? Gjorde hun det i den forrige tråden du henviser til?

Nei, men jeg liker å komme henne i forkjøpet.

Søk litt på nicket hennes (hvis ikke webbis har sletta henne fortløpende), og du vil selv se hvordan denne dama raller i vei.

amerikafareren
Skrevet

Jeg husker at du har vært i USA eller New York. For all del ikke bry deg om dette tøvet. Vi hadde en koselig diskusjon om jazzklubber og lignende en gang. såpas shusker jeg;)

Skrevet

DEt var en unnskyldning at jeg la opp til det;) En dame som blir voldtatt har skylden så klart.

Voldtatt?

Skrevet

Jeg festet meg ikke ved hvem nickene var den gangen, men mrxx er den jeg husker at ga meg gode råd som hjalp.

ok.. ikke snakka med deg før jeg så jeg vet ikke

:)

amerikafareren
Skrevet

Ingen? Jeg synes det er litt artig.

Jeg er da noen jeg også.

Er du det, og får med deg noen damer;) jeg synes faktisk at det er veldig interessant hvordan damene følger deg her inne;)

amerikafareren
Skrevet

Voldtatt?

DU forsto sammenligningen. Selvom vi har forskjellige utgangspunkter i livet, så forsto du den.

Skrevet

Er du det, og får med deg noen damer;) jeg synes faktisk at det er veldig interessant hvordan damene følger deg her inne;)

Det er da ingen damer som har fulgt meg her inne nå.

Men jeg registrerer at du henger deg fælt opp i det der, og hadde jeg ikke meldt meg inn i denne tråden selv, hadde du ganske sikker på en eller annen måte begynt å diskutere meg likevel.

amerikafareren
Skrevet

Det er ingen grunn til at du skal vite;)

Skrevet

DU forsto sammenligningen. Selvom vi har forskjellige utgangspunkter i livet, så forsto du den.

Nei, jeg forsto ikke sammenligningen.

Du får forklare.

amerikafareren
Skrevet

Det er da ingen damer som har fulgt meg her inne nå.

Men jeg registrerer at du henger deg fælt opp i det der, og hadde jeg ikke meldt meg inn i denne tråden selv, hadde du ganske sikker på en eller annen måte begynt å diskutere meg likevel.

Meg bekjent diskuterer jeg hverken deg eller andre i tråder hvor ikke du eller de andre er tilstede.

amerikafareren
Skrevet

Nei, jeg forsto ikke sammenligningen.

Du får forklare.

Jeg har lest såpass av det du skriver at jeg vet at du forstår. Hva jeg har svart deg som du henger deg oppi vet jeg ikke, men jeg har ikke tatt det alvorlig.

Jeg tror ikke et øyeblikk på at du bruker tankene dine på om jeg er i USA eller ikke. At du tror at jeg er på en antstalt i Norge har jeg tatt som en barnslig spøk, og håper jeg får tro det videre.

Skrevet

hva som er blitt gjort og sagt i diverse innlegg bryr meg lite. men som i dette innlegget, hvor dette mennesket skriver til noen som kjenner henne.. så la henne være. alt hun gjør er jo å skrive en hilsen og så blir hun hakket på av deg og sheba. om hun irriterer dere så fælt så overse henne da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...