Gå til innhold

Siste gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen grunn til at du skal vite;)

syns ikke jeg heller..

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

36

• ShitDiddelyDo

28

• thinkerbell

13

• sheba

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

kan ikke forskeren være en kvinne??

men hvorfor hakker dere så på dette mennesket?

Jeg skjønner reaksjonen din, men jeg har diskutert med amerikafareren/bebba mange ganger.. gjør et søk, du får massevis av treff om ikke webbis har slettet det meste..

amerikafareren
Skrevet

hva som er blitt gjort og sagt i diverse innlegg bryr meg lite. men som i dette innlegget, hvor dette mennesket skriver til noen som kjenner henne.. så la henne være. alt hun gjør er jo å skrive en hilsen og så blir hun hakket på av deg og sheba. om hun irriterer dere så fælt så overse henne da?

Takk for at du bryr deg, men det gjør ikke meg noe. De viser seg frem for hverandre som de vil og det er greit for meg.

amerikafareren
Skrevet

Jeg skjønner reaksjonen din, men jeg har diskutert med amerikafareren/bebba mange ganger.. gjør et søk, du får massevis av treff om ikke webbis har slettet det meste..

Nåø er du litt teit. Jeg har ikke diskutert med deg massevis av ganger, og ikke noe som webmaster har slettet.

Det blir jo slettet i hytt og pine om dagen og jeg har ikke antatt at det var pga. meg eller deg.

Skrevet

hva som er blitt gjort og sagt i diverse innlegg bryr meg lite. men som i dette innlegget, hvor dette mennesket skriver til noen som kjenner henne.. så la henne være. alt hun gjør er jo å skrive en hilsen og så blir hun hakket på av deg og sheba. om hun irriterer dere så fælt så overse henne da?

Jeg hakket da ikke nå. Jeg stilte et seriøst spørsmål og fikk noe spydig i retur. Da er vi igang.

amerikafareren
Skrevet

Meg bekjent er du ikke en av dem jeg trenger å takke for det jeg har oppnådd. Hvis jeg har misforstått beklager jeg, men jeg vil bli mektig overrasket.

amerikafareren
Skrevet

Jeg hakket da ikke nå. Jeg stilte et seriøst spørsmål og fikk noe spydig i retur. Da er vi igang.

Jeg har ikke vært spydig i denne tråden. du kan svare for deg selv.

Damen som ble voldtatt hadde skyld i det selv;)

Skrevet

Nåø er du litt teit. Jeg har ikke diskutert med deg massevis av ganger, og ikke noe som webmaster har slettet.

Det blir jo slettet i hytt og pine om dagen og jeg har ikke antatt at det var pga. meg eller deg.

Diskutert har vi, og jeg sa ikke at webbis HADDE slettet, jeg sa gjør et søk.....

Skrevet

Jeg har lest såpass av det du skriver at jeg vet at du forstår. Hva jeg har svart deg som du henger deg oppi vet jeg ikke, men jeg har ikke tatt det alvorlig.

Jeg tror ikke et øyeblikk på at du bruker tankene dine på om jeg er i USA eller ikke. At du tror at jeg er på en antstalt i Norge har jeg tatt som en barnslig spøk, og håper jeg får tro det videre.

Nei, jeg kan ikke si jeg bruker mange tankene rundt det. Akkurat nå tenker jeg mest på at microkyllingen til Toro smaker helvete på jord, og at reklamen lyver.

amerikafareren
Skrevet

Diskutert har vi, og jeg sa ikke at webbis HADDE slettet, jeg sa gjør et søk.....

Jeg er enig med deg i at det er hyggelig å flørte med mannfolk;)

Skrevet

mange søk finner man på meg også :-) men spiller dte noen rolle om damen har skrevet noen usaklige innlegg for ørten måneder siden, hvem av oss har ikke det? jeg har lest noen få av hennes innlegg i det siste.. og det eneste jeg kan se er at enkelte av dere, og især deg og procaz -hakker på henne i hvert innlegg. dere kan ha deres grunner, selvsagt - men i dette innlegget ble dere jo ikke engang nevnt.

hadde jeg vært dette mennesket hadde jeg rett og slett blitt dritt lei. så hva med å la henne være til hun skriver noe konkret dritt, da har du i det minste noe å komme med. nå ser det virkelig bare idiotisk ut slik dere holder på.

Skrevet

dette er hakking. du stiller spørsmål, men med tanke på deres vidunderlige historie sammen så blir det spydig.

amerikafareren
Skrevet

Nei, jeg kan ikke si jeg bruker mange tankene rundt det. Akkurat nå tenker jeg mest på at microkyllingen til Toro smaker helvete på jord, og at reklamen lyver.

Jeg bor langt unna Toro varer og kan ikke svare deg;) Jeg bruker ikke mange tanker på å bekymre meg heller om dine bekymringer rundt det;)

Skrevet

Meg bekjent er du ikke en av dem jeg trenger å takke for det jeg har oppnådd. Hvis jeg har misforstått beklager jeg, men jeg vil bli mektig overrasket.

Hvorfor trenger du å takke noen inne på dol når du stadig mailer med dem?

... om ikke nettopp for den oppmerksomheten du får takket være f.eks. meg.

amerikafareren
Skrevet

dette er hakking. du stiller spørsmål, men med tanke på deres vidunderlige historie sammen så blir det spydig.

Jeg trodde ikke at jeg brydde meg, men når du skriver og støtter meg så smiler jeg. takk for din innsats;)

Du ser ut som oppegående menneske;)

Skrevet

Ja, det er jo forsåvidt sant at jeg ikke stilte spørsmålet fordi jeg var oppriktig interessert. :)

Skrevet

mange søk finner man på meg også :-) men spiller dte noen rolle om damen har skrevet noen usaklige innlegg for ørten måneder siden, hvem av oss har ikke det? jeg har lest noen få av hennes innlegg i det siste.. og det eneste jeg kan se er at enkelte av dere, og især deg og procaz -hakker på henne i hvert innlegg. dere kan ha deres grunner, selvsagt - men i dette innlegget ble dere jo ikke engang nevnt.

hadde jeg vært dette mennesket hadde jeg rett og slett blitt dritt lei. så hva med å la henne være til hun skriver noe konkret dritt, da har du i det minste noe å komme med. nå ser det virkelig bare idiotisk ut slik dere holder på.

Jeg kan gjerne la henne holde på thinkerbell, synes bare det er synd du hakker på meg i denne tråden, jeg har mine grunner og det nytter lite hva du mener om det... kan jeg spørre hva jeg har gjort deg for vondt?

om du vil støtte amerikafareren så burde du heller konsentrere deg om henne. nå sier hun at hun snart skal tilbake til norge, det kan jo bli underholdene her på dol.. :)

amerikafareren
Skrevet

Hvorfor trenger du å takke noen inne på dol når du stadig mailer med dem?

... om ikke nettopp for den oppmerksomheten du får takket være f.eks. meg.

Jeg har forstått det slik at du har kontakt med en del på msn. Hvorfor trenger du å være her mere enn de fleste andre?

Jeg har ingen grunn til å svare deg på hvorfor jeg takker mine mailvenner her inne.

Skrevet

Jeg trodde ikke at jeg brydde meg, men når du skriver og støtter meg så smiler jeg. takk for din innsats;)

Du ser ut som oppegående menneske;)

Nå blir du sletta også ...

amerikafareren
Skrevet

Ja, det er jo forsåvidt sant at jeg ikke stilte spørsmålet fordi jeg var oppriktig interessert. :)

Jaså Ferdinand Frank det var interessant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...