Gå til innhold

Siste gang

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Nå blir du sletta også ...

I tillegg til deg eller.............

Det er forhåpentligvis helt greit å si at thinkerbell oppegående menneske.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

36

• ShitDiddelyDo

28

• thinkerbell

13

• sheba

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I tillegg til deg eller.............

Det er forhåpentligvis helt greit å si at thinkerbell oppegående menneske.

Neida. Det var innlegget ditt "umulig å diskutere med trollet sdd" som ble slettet.

Jeg fikk dessverre ikke lest innlegget før det ble borte, men rakk å få med meg overskriften. Den var søt. :)

Skrevet

Jeg kan gjerne la henne holde på thinkerbell, synes bare det er synd du hakker på meg i denne tråden, jeg har mine grunner og det nytter lite hva du mener om det... kan jeg spørre hva jeg har gjort deg for vondt?

om du vil støtte amerikafareren så burde du heller konsentrere deg om henne. nå sier hun at hun snart skal tilbake til norge, det kan jo bli underholdene her på dol.. :)

nei, sheba du har ikke gjort meg det minste vondt.. jeg bare stiller spørsmålstegn ved at dere gyver løs på dette mennesket omtrent hver gang hun skriver et innlegg. that`all. at dere har deres grunner kan så være, det aner ikke jeg noe om.. men nå skriver dette mennesket et helt ok innlegg til noen hun kjenner, og dersom dere irriterer dere over henne.. ja.. så la vær å lese det, hopp over det -enkelt og greit.

ikk eute etter å ta hverken deg eller sdd her, jeg synes bare dette gikk noe over streken.

Skrevet

Ja, det er jo forsåvidt sant at jeg ikke stilte spørsmålet fordi jeg var oppriktig interessert. :)

hahaha! 10 points for ærlighet! :-)

amerikafareren
Skrevet

Neida. Det var innlegget ditt "umulig å diskutere med trollet sdd" som ble slettet.

Jeg fikk dessverre ikke lest innlegget før det ble borte, men rakk å få med meg overskriften. Den var søt. :)

Dette forstår jeg ikke, og da bryr jeg meg ikke heller.

Skrevet

hahaha! 10 points for ærlighet! :-)

Jeg er alltid ærlig. Muligens litt kjapp på avtrekkeren i ny og ne, og kanskje litt for ufin mot enkelte som burde beskyttes mot seg selv, noe som egentlig ikke er så snilt, men ærlig er jeg. :)

Skrevet

Dette forstår jeg ikke, og da bryr jeg meg ikke heller.

Nå må du gi deg.

Nekter du for at du skrev det innlegget?

Skrevet

nei, sheba du har ikke gjort meg det minste vondt.. jeg bare stiller spørsmålstegn ved at dere gyver løs på dette mennesket omtrent hver gang hun skriver et innlegg. that`all. at dere har deres grunner kan så være, det aner ikke jeg noe om.. men nå skriver dette mennesket et helt ok innlegg til noen hun kjenner, og dersom dere irriterer dere over henne.. ja.. så la vær å lese det, hopp over det -enkelt og greit.

ikk eute etter å ta hverken deg eller sdd her, jeg synes bare dette gikk noe over streken.

jeg føler meg ikke truet av deg, men syntes dette var en sak mellom meg og trådstarter....

håper heller ikke jeg såret deg på noen måte, du stilte vel bare spørsmål etter trådens mønster... ok??

Skrevet

jeg føler meg ikke truet av deg, men syntes dette var en sak mellom meg og trådstarter....

håper heller ikke jeg såret deg på noen måte, du stilte vel bare spørsmål etter trådens mønster... ok??

klart, dette er en sak mellom dere. egentlig har jeg intet i denne tråden å gjøre :) - men å sitte å se på at noen blir hakket på i tide og utide.. det liker jeg virkelig ikke.

amerikafareren
Skrevet

Tråden ble ikke på noen måte startet med tanke på deg, så du må ha misforstått noe her. Jeg har skrevet det før at jeg blir mektig overrasket hvis du er en av dem jeg har grunn til å takke. I så fall får du rette på det.

amerikafareren
Skrevet

Jeg er alltid ærlig. Muligens litt kjapp på avtrekkeren i ny og ne, og kanskje litt for ufin mot enkelte som burde beskyttes mot seg selv, noe som egentlig ikke er så snilt, men ærlig er jeg. :)

Spørs om ikke du burde noen ganger bekskyttes mot deg selv og andre også (les uskyldige damer);)

Skrevet

Tråden ble ikke på noen måte startet med tanke på deg, så du må ha misforstått noe her. Jeg har skrevet det før at jeg blir mektig overrasket hvis du er en av dem jeg har grunn til å takke. I så fall får du rette på det.

nei gubevares!! *ikke rette på*

amerikafareren
Skrevet

Nå må du gi deg.

Nekter du for at du skrev det innlegget?

For noe tull.

amerikafareren
Skrevet

nei gubevares!! *ikke rette på*

Nei da sier du at du ikke er en av dem jeg takket i første innlegg.

Skrevet

For noe tull.

Jeg tror kanskje ikke jeg var den eneste som så tråden, kjære.

Urutinert å lyve om noe sikkert thinkerbell også så. I så fall kan hun fort ta det som et bevis på at jeg har rett. :)

amerikafareren
Skrevet

Jeg tror kanskje ikke jeg var den eneste som så tråden, kjære.

Urutinert å lyve om noe sikkert thinkerbell også så. I så fall kan hun fort ta det som et bevis på at jeg har rett. :)

For min del gjerne. den tråden vet jeg ingenting om og bryr meg ikke.

Jeg vet at du kjeder deg når du har nattevakt, men det får være måte på.

Skrevet

For min del gjerne. den tråden vet jeg ingenting om og bryr meg ikke.

Jeg vet at du kjeder deg når du har nattevakt, men det får være måte på.

Så du nekter altså for at du skrev tråden?

Morsomt. :)

amerikafareren
Skrevet

Nå blir jeg alvorlig nysgjerrig. gi meg en link til denne tråden.

Skrevet

hun vil ikke snakke om det= nekter plent!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...