Gå til innhold

Siste gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg alvorlig nysgjerrig. gi meg en link til denne tråden.

Jeg har skrevet opptil flere ganger nå at den er slettet.

Den sto helt øverst her på åpent og het: "Umulig å diskutere med troll som SDD".

Du får spørre webbis.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

36

• ShitDiddelyDo

28

• thinkerbell

13

• sheba

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hun vil ikke snakke om det= nekter plent!!

Men det er litt snålt, for det der var det nok ikke bare jeg som så. Tråder som blir sletta ser ut til å henge igjen i noen minutter, og derfor vil jeg tro de andre som var online også så den. :)

amerikafareren
Skrevet

Jeg har skrevet opptil flere ganger nå at den er slettet.

Den sto helt øverst her på åpent og het: "Umulig å diskutere med troll som SDD".

Du får spørre webbis.

Så mange dyr og andre vesener som har vært her inne i det siste så vet jeg ikke hvorfor du blander meg inn i dette her. Jeg er ikke rotte, rodent, rabbit eller noe annet.

Ærlig talt jeg vet ikke hva du snakker om og synes dette begynner å bli lite interessant. Hvorfor skulle jeg lage en sånn tråd? Jeg har da ingen grunn til det.

Det er en del forvirring og rot her inne som jeg ikke bryr meg om. Det er også en del mennesker som har trengt hjelp. Jeg setter pris på at du ser ut som en som hjelper mange selvom du er stor i kjeften noenganger.

Jeg har ikke tatt tullet ditt alvorlig, men kanskje du mener noe av det du skriver på en annen måte enn jeg har tolket det.

Jeg har fått hjelp når jeg trengte det, og jeg håper å kunne si med hånden på hjertet at jeg har hjulpet mange også.

Dermed avslutter jeg denne diskusjonen og slutter å være....

Skrevet

Så mange dyr og andre vesener som har vært her inne i det siste så vet jeg ikke hvorfor du blander meg inn i dette her. Jeg er ikke rotte, rodent, rabbit eller noe annet.

Ærlig talt jeg vet ikke hva du snakker om og synes dette begynner å bli lite interessant. Hvorfor skulle jeg lage en sånn tråd? Jeg har da ingen grunn til det.

Det er en del forvirring og rot her inne som jeg ikke bryr meg om. Det er også en del mennesker som har trengt hjelp. Jeg setter pris på at du ser ut som en som hjelper mange selvom du er stor i kjeften noenganger.

Jeg har ikke tatt tullet ditt alvorlig, men kanskje du mener noe av det du skriver på en annen måte enn jeg har tolket det.

Jeg har fått hjelp når jeg trengte det, og jeg håper å kunne si med hånden på hjertet at jeg har hjulpet mange også.

Dermed avslutter jeg denne diskusjonen og slutter å være....

Slutter å være?

Det var da rimelig drastisk på grunn av en tulling du ikke bryr deg om hva skriver, og som du selv tilsynelatende har hatt stor glede i å diskutere ...

Skrevet

Jeg tror kanskje ikke jeg var den eneste som så tråden, kjære.

Urutinert å lyve om noe sikkert thinkerbell også så. I så fall kan hun fort ta det som et bevis på at jeg har rett. :)

jeg så tråden, *heldige meg* :) men at det var amerikafareren det vet du faktisk ikke. la henne være til hun nevner deg, da kan du bare gyve løs - men hun har faktisk ikke gjort det nå. hun skrev til noen hun kjente, slik vi alle mer eller mindre gjør her inne, og det var da et helt ok innlegg -og uten å nevne noen av dere.

Skrevet

jeg så tråden, *heldige meg* :) men at det var amerikafareren det vet du faktisk ikke. la henne være til hun nevner deg, da kan du bare gyve løs - men hun har faktisk ikke gjort det nå. hun skrev til noen hun kjente, slik vi alle mer eller mindre gjør her inne, og det var da et helt ok innlegg -og uten å nevne noen av dere.

Ok, da. Siden jeg faktisk hører på deg skal jeg slutte å svare på amerikafarerens innlegg - fram til hun selv nevner meg. Det blir jo ingen stor forskjell. Jeg må bare vente fem minutter med å svare. :)

Skrevet

Ok, da. Siden jeg faktisk hører på deg skal jeg slutte å svare på amerikafarerens innlegg - fram til hun selv nevner meg. Det blir jo ingen stor forskjell. Jeg må bare vente fem minutter med å svare. :)

takk.

*klappe på hodet*

Skrevet

Jeg husker at du har vært i USA eller New York. For all del ikke bry deg om dette tøvet. Vi hadde en koselig diskusjon om jazzklubber og lignende en gang. såpas shusker jeg;)

jeg blander meg inn overalt, det er ikke alltid en god egenskap.

men kjærligheten til NY, den har vi ihvertfall felles :-)

Skrevet

:)

Nå var det vel tråd nr. 2 som ble slettet:) viser vel litt det da:)

ha en fin natt og sov godt!!

Skrevet

Nå var det vel tråd nr. 2 som ble slettet:) viser vel litt det da:)

ha en fin natt og sov godt!!

Er du ikke i seng ennå? Du er treig! :)

Sov godt!

Nå skal jeg lese ferdig boka til Ari Behn.

Skrevet

Ja, det er jo forsåvidt sant at jeg ikke stilte spørsmålet fordi jeg var oppriktig interessert. :)

Du er bare så "hæli æli"

Du fortjener en suss på pannen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...