Gå til innhold

Blarrrgh ; )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som klarer å overbevise meg om at handling av barneklær med barnevogn og forkjølelse med litt feber, _ikke_ blir en grusom opplevelse i dag?

Gjest mandolina
Skrevet

Vent til på mandag, da er det ikke så mange folk i butikkene.

God bedring!

Hilsen

Skrevet

Vent til på mandag, da er det ikke så mange folk i butikkene.

God bedring!

Hilsen

Det er sikkert et godt poeng, men vi begynner å mangle klær ganske så desperat her i gården ;)

Takk for det :)

Skrevet

Hehe.....det blir helt sikkert en grusom opplevelse! Bare dropp det!

Skrevet

Hehe.....det blir helt sikkert en grusom opplevelse! Bare dropp det!

DOL-folk er elendige på å motivere ;)

Gjest mandolina
Skrevet

DOL-folk er elendige på å motivere ;)

Sier bare det du har lyst til å høre.

Du legger jo føringen i pennen på oss.

Hilsen

Skrevet

Sier bare det du har lyst til å høre.

Du legger jo føringen i pennen på oss.

Hilsen

Hehe, kanskje litt :)

Mest av alt har jeg lyst til å få lyst, men det vil ta enorme krefter når det er snakk om shopping ;)

Gjest mandolina
Skrevet

Hehe, kanskje litt :)

Mest av alt har jeg lyst til å få lyst, men det vil ta enorme krefter når det er snakk om shopping ;)

Shopping er bare et nødvendig onde.

Noen ganger skulle jeg ønske at klær holder i årevis uten å bli slitte eller umoderne, bare for å slippe å handle klær.

Hilsen

Skrevet

Er du gal? Har du sett ut av vinduet i det siste? Julehandelen er sikkert også begynt, og det er lørdag.

Du som er hjemme på hverdager - vent til mandag.

Skrevet

Shopping er bare et nødvendig onde.

Noen ganger skulle jeg ønske at klær holder i årevis uten å bli slitte eller umoderne, bare for å slippe å handle klær.

Hilsen

Jaaa, jeg vet!

Og den ungen vokser jo så utrolig fort, i tillegg til nye klær for hver sesong...

Hvis ikke alle nettbutikkene var tomme for størrelsen hans til enhver tid, så hadde jeg bare tatt det over internett.

Skrevet

Er du gal? Har du sett ut av vinduet i det siste? Julehandelen er sikkert også begynt, og det er lørdag.

Du som er hjemme på hverdager - vent til mandag.

Hehe, ja, litt smågal ;)

Dere har rett, mandag er en bedre dag for sånt. Mandager er duste uansett ;)

Skrevet

Det er jo shoppingfri dag i dag! ;-)

Lykke til :-p

Hehe :)

Ser ut som det blir til det, ja :)

Skrevet

Lørdag er jo værste dagen du finner på en sånn syssel - og særlig når det nærmer seg jul.

Nei - det er bedre¨å utsette det ja.

Skrevet

Lørdag som handledag er fæl fra før. Hvis du i tillegg har med barnevogn, unge med feber, og skal i klesbutikk, så er det eneste jeg har å si: bli hjemme, og handle en annen dag.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...