Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Noen som klarer å overbevise meg om at handling av barneklær med barnevogn og forkjølelse med litt feber, _ikke_ blir en grusom opplevelse i dag? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Vent til på mandag, da er det ikke så mange folk i butikkene. God bedring! Hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Vent til på mandag, da er det ikke så mange folk i butikkene. God bedring! Hilsen Det er sikkert et godt poeng, men vi begynner å mangle klær ganske så desperat her i gården Takk for det 0 Siter
Tottlå Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hehe.....det blir helt sikkert en grusom opplevelse! Bare dropp det! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Hehe.....det blir helt sikkert en grusom opplevelse! Bare dropp det! DOL-folk er elendige på å motivere 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 DOL-folk er elendige på å motivere Sier bare det du har lyst til å høre. Du legger jo føringen i pennen på oss. Hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Sier bare det du har lyst til å høre. Du legger jo føringen i pennen på oss. Hilsen Hehe, kanskje litt Mest av alt har jeg lyst til å få lyst, men det vil ta enorme krefter når det er snakk om shopping 0 Siter
Tottlå Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 DOL-folk er elendige på å motivere Hehe..... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hehe, kanskje litt Mest av alt har jeg lyst til å få lyst, men det vil ta enorme krefter når det er snakk om shopping Shopping er bare et nødvendig onde. Noen ganger skulle jeg ønske at klær holder i årevis uten å bli slitte eller umoderne, bare for å slippe å handle klær. Hilsen 0 Siter
carma Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er jo shoppingfri dag i dag! ;-) Lykke til :-p 0 Siter
Atene Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Er du gal? Har du sett ut av vinduet i det siste? Julehandelen er sikkert også begynt, og det er lørdag. Du som er hjemme på hverdager - vent til mandag. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Shopping er bare et nødvendig onde. Noen ganger skulle jeg ønske at klær holder i årevis uten å bli slitte eller umoderne, bare for å slippe å handle klær. Hilsen Jaaa, jeg vet! Og den ungen vokser jo så utrolig fort, i tillegg til nye klær for hver sesong... Hvis ikke alle nettbutikkene var tomme for størrelsen hans til enhver tid, så hadde jeg bare tatt det over internett. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Er du gal? Har du sett ut av vinduet i det siste? Julehandelen er sikkert også begynt, og det er lørdag. Du som er hjemme på hverdager - vent til mandag. Hehe, ja, litt smågal Dere har rett, mandag er en bedre dag for sånt. Mandager er duste uansett 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Det er jo shoppingfri dag i dag! ;-) Lykke til :-p Hehe Ser ut som det blir til det, ja 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Lørdag er jo værste dagen du finner på en sånn syssel - og særlig når det nærmer seg jul. Nei - det er bedre¨å utsette det ja. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Lørdag som handledag er fæl fra før. Hvis du i tillegg har med barnevogn, unge med feber, og skal i klesbutikk, så er det eneste jeg har å si: bli hjemme, og handle en annen dag. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.