Gå til innhold

Æsj.....for et graps......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hunden min, Mira, kommet i løypetiden. Og hun BLØR! Våknet i går morges med masse blodflekekr over alt.

Jeg var på apoteket og kjøpte nettingtruser, klippet hull til halen og la et truseinlegg inni. Men ..... ÅÅÅÅHR...... trusa faller av, hele tiden. Mira liker ikke å gå med den og alt er bare et eneste styr!

Et mareritt som liksom skal vare i 2 uker....hjeeeelp.

Er det noen som har noen ode tips til meg, hvordan jeg skal fikse dette. Har hørt om slike truser de selger på dyrebutikken, men er ikke de veldig dyre?

Skrevet

Heia!

De trusene på dyrebutikken er ikke så dyre. Vi kjøpte da vi passet en hund og hun fikk løpetid. Tror de kostet rundt 50-60 kroner om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Jeg ville kjøpt en sånn truse på dyrebutikken, du. :-)

Jaggu er jeg glad jeg har hannhund når jeg leser dette her...

Skrevet

Nettingtruse funker ikke. De du får kjøpt på dyrebutikken koster litt, men er absolutt verdt det.

Skrevet

Heia!

De trusene på dyrebutikken er ikke så dyre. Vi kjøpte da vi passet en hund og hun fikk løpetid. Tror de kostet rundt 50-60 kroner om jeg ikke husker feil.

åååå ikke mer..... nå ble jeg glad. Såg for meg 300 kr for ei sån truse....

*fattig student*

Skrevet

Jeg ville kjøpt en sånn truse på dyrebutikken, du. :-)

Jaggu er jeg glad jeg har hannhund når jeg leser dette her...

åååhr, ja det er et J**LA graps...... blod over alt! Fysj

Skrevet

åååå ikke mer..... nå ble jeg glad. Såg for meg 300 kr for ei sån truse....

*fattig student*

Mulig det finnes flere typer,men den vi kjøpte kostet iallefall ikke mye over 50 lappen.

Skrevet

Stakkar, har også 1 stk ulldott som er i løpetid, dog det er katt. Som om hun ikke er kosen og selskapssyk nok fra før er hun helt uutholdelig nå! Igår natt fikk jeg ikke sove før jeg hadde sluppet henne inn på soverommet....(og der skal hun jo ikke være...!)

Håper du finner truser som funker, hafint!

Skrevet

Stakkar, har også 1 stk ulldott som er i løpetid, dog det er katt. Som om hun ikke er kosen og selskapssyk nok fra før er hun helt uutholdelig nå! Igår natt fikk jeg ikke sove før jeg hadde sluppet henne inn på soverommet....(og der skal hun jo ikke være...!)

Håper du finner truser som funker, hafint!

Hmm nå kom jeg på å tenke på en ting. Vi hadde hunkatt hjemme da jeg var barn og jeg kan aldri huske at hun hadde løpetid? Blør de når de har løpetid? *clueless*

Skrevet

Hmm nå kom jeg på å tenke på en ting. Vi hadde hunkatt hjemme da jeg var barn og jeg kan aldri huske at hun hadde løpetid? Blør de når de har løpetid? *clueless*

Man merker det stort sett ikke med katter. Du ser at de slikker og slikker seg i ett sett, det er det eneste. Men nå hadde jeg alltid utekatter, jeg da.

Skrevet

Har vært å kjøpt i dyrebutikken nå. Denne trusa var jo helt genial. Mira ser ikke ut til å bry seg det bitten om den heller.

Men den var litt speedo-aktig! Hahaha

Den kostet foresten 99 kr!

Skrevet

Har vært å kjøpt i dyrebutikken nå. Denne trusa var jo helt genial. Mira ser ikke ut til å bry seg det bitten om den heller.

Blir ikke bikkja mobba av de andre?

Skrevet

Så flott!

Skrevet

Hun slikker seg mye, er sååååååååååååå mye mer kosen og selskapssyk, rastløs, løper rundt og vet ikke helt jva hun skal ta seg til, hyler og mjauer hele tida og ligger og byr seg fram med rumpa...... Hun blør ikke da.

En morgen jeg våkna før jeg innså at hun hadde løpetid, hadde hun åpna -alle- skapene innenfor sin rekkevidde. Du vet sånne skrekkfilmer der plutselig alle kjøkkenskapene er åpnet like mye? Sånn var det...

Gjest Persille
Skrevet

Du kan bruke vanlige mennesketruser også :)

Vi har en border collie, og hun har guttetruser i str. 8 år (klipp hull til halen), og så har vi passet på å si masse positive ting til henne når hun har dem på - og hun synes hun er superfjong med truser!

Bare kjøp et par tre trepakninger et sted, så kan du vaske dem og bytte som det passer deg, billig og greit.

Skrevet

Åhh, det hadde jeg nesten glemt, men det er evig graps det der...

Bruk bind med vinger i trusen, så holder bindene sånn rimelig bra på plass.

Løpetidsprøyte er en kjekk oppfinnelse om ikke du skal ha valper på henne da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...