Gå til innhold

Bursdagsgaver på jobben

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Noen hundringser"?

Synes det er vanskelig nok å få folk til å betale 20 kr/mnd, altså 240 kr/året, jeg :o

Men når man får en regning på 200 kr en gang i året er det lettere å betale den enn å stadig måtte betale for gaver, vel?

Skrevet

Jo jeg skjønner den men jeg må innrømme at jeg er litt overrasket over at en person som er i arbeid har så dårlig råd at 80kr ikke kan ofres. Men jeg bør egentlig ikke uttale meg siden jeg ikke har opplevd det, så jeg trekker det tilbake.

Når det er sagt så kan jeg være veldig enig med de av dere som mener at dette gave greien er noe tøys. Rundt tall er greit men jeg synes det holder med det.

"Når det er sagt så kan jeg være veldig enig med de av dere som mener at dette gave greien er noe tøys. Rundt tall er greit men jeg synes det holder med det. "

Enig i det, ja. :-)

Har forøvrig aldri vært i en jobb hvor det har vært vanlig å kjøpe bursdagsgaver utenom rundt tall. Hm..

Caloni Makaroni
Skrevet

Men når man får en regning på 200 kr en gang i året er det lettere å betale den enn å stadig måtte betale for gaver, vel?

Joda, helt klart, og det er sånn vi også gjør det, at folk betaler for et halvt eller helt år i slengen. Men jeg bare reagerte på at du skrev "noen hundringser", da jeg/vi sliter med å få folk til å betale inn 250 kr/året. Var mer ute etter å få tips om metoden du benytter ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Joda, helt klart, og det er sånn vi også gjør det, at folk betaler for et halvt eller helt år i slengen. Men jeg bare reagerte på at du skrev "noen hundringser", da jeg/vi sliter med å få folk til å betale inn 250 kr/året. Var mer ute etter å få tips om metoden du benytter ;)

Er ikke jeg som krever inn pengene, da. :)

De som er i gavekomiteen eller hva det kalles, gir alle en giro i begynnelsen av året. Synes det er helt greit, de som ikke vil være med lar bare være å betale.

Gjest enig med deg
Skrevet

Seriøst har du sååå dårlig råd at du ikke kan ofre 20kr i månenden??????

Og er du den som tjener aller minst på jobben din? altså er det ingen som tjener likt som deg? for isåfall hvis det er noen andre som klarer seg med lik lønn burde jo kanskje du også klare det.

Jeg er blant de få som har minst stilling.

Gjest enig med deg
Skrevet

Men er du ikke i jobb da?

Jeg er blant de få som har minst stilling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...