Gå til innhold

Katten min...

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den ene katten min ble påkjørt og drept av en bil i natt. Skjønte at noe ikke var som det skulle være da hun ikke hadde vært inne siden i går kveld og ikke kom da jeg kalte. Kjørte en runde, og da fant jeg henne død ved siden av veien, like ved huset.

Det er så innmari vondt! :(

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lalala1365380457

3

• bouenas

3

• laguna1365380434

2

• Signaturelle

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Å nei! :-( Så stusselig og trist! Føler med deg, har selv to puser jeg er veldig glad i og det er jo akkurat sånne ting man er så redd for!

Masse medfølelse og trøsteklem fra meg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Å nei! :-( Så stusselig og trist! Føler med deg, har selv to puser jeg er veldig glad i og det er jo akkurat sånne ting man er så redd for!

Masse medfølelse og trøsteklem fra meg.

Tusen takk, nå triller tårene igjen her.

Akkurat det samme skjedde med den forrige katten vår på samme tid i fjor, så dette er litt av et flashback. Nå har vi iallfall en katt igjen, men det blir jo ikke det samme når den ene godpusen ikke er her lenger.

Attpåtil er jeg hjemme alene, så jeg kan ikke gråte på samboerens skulder heller. :(

laguna1365380434
Skrevet

Tusen takk, nå triller tårene igjen her.

Akkurat det samme skjedde med den forrige katten vår på samme tid i fjor, så dette er litt av et flashback. Nå har vi iallfall en katt igjen, men det blir jo ikke det samme når den ene godpusen ikke er her lenger.

Attpåtil er jeg hjemme alene, så jeg kan ikke gråte på samboerens skulder heller. :(

Jeg husker at du mistet en katt i fjor også..:-( Så kjempetrist! Husker du skrev pene ting om den nye katten også..Var det denne som ble påkjørt nå? Uansett, sånt er bare fælt, og tro du meg, jeg føler med deg...Jeg er så glad i mine at det verker!

Du får kose masse med den du har tilbake, den savner sikkert den andre katten den også, så får dere trøste hverandre litt da vet du.

Kjempetrist lesning.

Skrevet

Dette var bare trist.

Jeg har helt angst for sånt, så pusene mine er innepuser... Er så enormt glad i dem.

Du får prøve å trøste deg med at den mest sannsylig døde fort, og at den døde mens den koste seg ute. Mest sannsynlig rakk den ikke å bli redd en gang.

Det gjør så uendelig vondt uansett hva man prøver å tenke, men det er bare å gråte og være lei seg.

Lag noe god mat og se en film i dag. Og bare gråt når du føler for det.

Et tap av en pus er ikke noe mindre enn et tap av et nært familiemedlem.

Skrevet

Huff, så trist. Man blir utrolig glad i dyrene sine og jeg kjenner jeg får vondt i magen ved å tenke på at vovsen vår begynner å bli gammel og sikkert ikke har så lenge igjen.

Og trist at du har opplevd dette to ganger på ett år. :-(

Trøsteklem fra

Skrevet

Dette var bare trist.

Jeg har helt angst for sånt, så pusene mine er innepuser... Er så enormt glad i dem.

Du får prøve å trøste deg med at den mest sannsylig døde fort, og at den døde mens den koste seg ute. Mest sannsynlig rakk den ikke å bli redd en gang.

Det gjør så uendelig vondt uansett hva man prøver å tenke, men det er bare å gråte og være lei seg.

Vel!

Utrolig trist å miste et dyr, man blir betingelsesløst veldig glad i dem, men ærlig talt. Det er værre å miste et nært medlem av familien (Da mener jeg et menneske).

Skrevet

Ånei, kjære Peach, nå ble jeg utrolig lei meg! Vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å sende en stor, god klem og all min medfølelse.

Noe så forferdelig trist =(

Skrevet

Dette var veldig leit!

Det er ikke grenser for hvor glad man kan bli i et dyr. Det er BARE kjærlighet med dem.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette var veldig leit!

Det er ikke grenser for hvor glad man kan bli i et dyr. Det er BARE kjærlighet med dem.

Ja, det er så trist. Heldigvis hadde hun det godt så lenge hun levde.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er trist. En farlig verden for en liten katt.

Ja, uheldigvis. :(

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ånei, kjære Peach, nå ble jeg utrolig lei meg! Vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å sende en stor, god klem og all min medfølelse.

Noe så forferdelig trist =(

Tusen takk, det trøster veldig. Du får kose litt ekstra med katten din i kveld.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huff, så trist. Man blir utrolig glad i dyrene sine og jeg kjenner jeg får vondt i magen ved å tenke på at vovsen vår begynner å bli gammel og sikkert ikke har så lenge igjen.

Og trist at du har opplevd dette to ganger på ett år. :-(

Trøsteklem fra

Tusen takk.

Har vært ute og gått en tur sammen med mamma nå. Når jeg leser alle disse innleggene, strømmer tårene igjen. Huffameg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette var bare trist.

Tusen takk, det er akkurat sånn jeg tenker også. Det som plager meg litt er at hun alltid var så nervøs og redd. Da hun var liten, gjemte hun seg bak tvbordet og skalv av skrekk, det tok flere uker før hun turte å komme bort til oss. Derfor var det ekstra trist at hun skulle dø nå som hun hadde blitt tillitsfull og kosete mot oss.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg husker at du mistet en katt i fjor også..:-( Så kjempetrist! Husker du skrev pene ting om den nye katten også..Var det denne som ble påkjørt nå? Uansett, sånt er bare fælt, og tro du meg, jeg føler med deg...Jeg er så glad i mine at det verker!

Du får kose masse med den du har tilbake, den savner sikkert den andre katten den også, så får dere trøste hverandre litt da vet du.

Kjempetrist lesning.

Ja, dette var den katten vi fikk i fjor. Den som er igjen var den vi fikk først, og hun som døde nå fikk vi en uke etterpå fordi jeg maste meg til henne. Så hun var liksom litt gullungen min hun da. :(

Hun var alltid veldig redd og nervøs rundt folk, så det var så godt å se at hun fikk tillit til oss etterhvert. Så utrolig synd at vi ikke fikk ha henne lenger.

Tror ikke den andre katten har oppdaget at hun er borte, han er iallfall akkurat som før. Skal fortsette å ta godt vare på den, tror ikke den kan bli mer bortskjemt enn den allerede er. :)

Skrevet

Vel!

Utrolig trist å miste et dyr, man blir betingelsesløst veldig glad i dem, men ærlig talt. Det er værre å miste et nært medlem av familien (Da mener jeg et menneske).

Det er du selvsagt ikke i en posisjon til å mene noe som helst om, all den tid det er helt personlig og individuellt. Fjollete og unødvendig utsagn.

"........................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164463134' post='3406359]

Ånei!

Føler virkelig med deg.

Stor klem

Takk, det trøster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...