Gå til innhold

Katten min...

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kondolerer.

".................................."

Takk.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lalala1365380457

3

• bouenas

3

• laguna1365380434

2

• Signaturelle

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er du selvsagt ikke i en posisjon til å mene noe som helst om, all den tid det er helt personlig og individuellt. Fjollete og unødvendig utsagn.

"........................................"

Jeg er enig med Idefix her. Det er ille å miste et husdyr, men tusen ganger verre å miste en bror eller mor f.eks.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uff, så trist!

Ja, det var det. :(

Heldigvis fant jeg henne, så jeg slapp å spekulere på hva som hadde skjedd.

Skrevet

Vel!

Utrolig trist å miste et dyr, man blir betingelsesløst veldig glad i dem, men ærlig talt. Det er værre å miste et nært medlem av familien (Da mener jeg et menneske).

Folk får jo synes hva de vil. For meg kan det likestilles

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huff så trist. Føler virkelig med deg.

*trøsteklem*

Tusen takk, det er rørende at så mange bryr seg.

Skrevet

Vet godt hvordan dette er, og føler virklig med deg. Det samme skjedde med mi gode pus i fjor...ei søt lita jenteus på bare 10 måneder... :-( Jeg gråt i uker, jeg fikk henne nemlig som trøst da jeg ble singel igjen...og trøst og god venn, det ble hun. Men så døde hun, fant henne langs veien...som deg. Fælt. Du må ta tiden til hjelp. Og husk at ikke alle forstår hvilken sorg det kan være å miste en katt som en er gla i...Folk syns det er fjernt ofte, men det er det ikke...

I dag har jeg TO nye katter, de er herlige. Og jeg bor ikke lenger nær en vei...kanskje lurt å tenke på dersom du vil ha ny i fremtiden.hva med en inne-katt bare? :-) uansett, sørg g gråt, det hjelper...god klem...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vet godt hvordan dette er, og føler virklig med deg. Det samme skjedde med mi gode pus i fjor...ei søt lita jenteus på bare 10 måneder... :-( Jeg gråt i uker, jeg fikk henne nemlig som trøst da jeg ble singel igjen...og trøst og god venn, det ble hun. Men så døde hun, fant henne langs veien...som deg. Fælt. Du må ta tiden til hjelp. Og husk at ikke alle forstår hvilken sorg det kan være å miste en katt som en er gla i...Folk syns det er fjernt ofte, men det er det ikke...

I dag har jeg TO nye katter, de er herlige. Og jeg bor ikke lenger nær en vei...kanskje lurt å tenke på dersom du vil ha ny i fremtiden.hva med en inne-katt bare? :-) uansett, sørg g gråt, det hjelper...god klem...

Ja, det samme skjedde med meg i fjor også. Da ville jeg ikke ha noen ny katt, men samboeren syntes det ble så tomt uten. Så da ble det til at vi fikk to katter da. Har en igjen nå da.

Ikke lett å vite hva en skal gjøre nei, trodde de holdt seg unna veien, men tydeligvis gjør de ikke det. Kan ikke begynne å ha dem som innekatter når de først har blitt vant til å være ute heller. :(

Skrevet

Ja, det samme skjedde med meg i fjor også. Da ville jeg ikke ha noen ny katt, men samboeren syntes det ble så tomt uten. Så da ble det til at vi fikk to katter da. Har en igjen nå da.

Ikke lett å vite hva en skal gjøre nei, trodde de holdt seg unna veien, men tydeligvis gjør de ikke det. Kan ikke begynne å ha dem som innekatter når de først har blitt vant til å være ute heller. :(

Du vet, de vil så gjerne over veien for å se hva som er på andre siden...nysgjerrige som bare det...Huff, så leit. Kose masse med den du har igjen, du...han/hun vil nok lure på hvor den andre er...og kan få sorg, vær obs på det :-) Vær bare lei deg du men gjør noe koselig for deg selv....legg deg i bakedkaret, les et koselig blad, få sambisen til å lage god mat...etc...Sørg, men ikke tenk svarte tanker...å, vet så godt hvor vondt det er...god klem

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du vet, de vil så gjerne over veien for å se hva som er på andre siden...nysgjerrige som bare det...Huff, så leit. Kose masse med den du har igjen, du...han/hun vil nok lure på hvor den andre er...og kan få sorg, vær obs på det :-) Vær bare lei deg du men gjør noe koselig for deg selv....legg deg i bakedkaret, les et koselig blad, få sambisen til å lage god mat...etc...Sørg, men ikke tenk svarte tanker...å, vet så godt hvor vondt det er...god klem

Er hjemme alene, så jeg og pusen må nok bare trøste hverandre. Takk for mange gode ord, det er godt å høre.

lalala1365380457
Skrevet

uff så trist! føler virkelig med deg..opplevde jo at min katt ble påkjørt for litt siden, men han overlevde, så jeg skjønner godt hvor utrolig trist det er for deg..

Gjest Princess Peach
Skrevet

uff så trist! føler virkelig med deg..opplevde jo at min katt ble påkjørt for litt siden, men han overlevde, så jeg skjønner godt hvor utrolig trist det er for deg..

Takk for omtanken.

Så bra at det gikk bra med katten din, husker du skrev innlegg om det.

Man vet ikke hvor lenge man har disse dyra, får bare kose seg med dem så lenge man kan.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var trist. :/

Ja, Mia Wallace hadde et kort, men godt liv. :(

lalala1365380457
Skrevet

Takk for omtanken.

Så bra at det gikk bra med katten din, husker du skrev innlegg om det.

Man vet ikke hvor lenge man har disse dyra, får bare kose seg med dem så lenge man kan.

ja.. håper det går forholdsvis bra med deg da! føler med deg, må være helt grusomt..

*storklemtildeg*

Gjest Princess Peach
Skrevet

ja.. håper det går forholdsvis bra med deg da! føler med deg, må være helt grusomt..

*storklemtildeg*

Jo, det går bra. Må prøve å ikke tenke så mye på det, ellers griner jeg hele tiden. Blir så sliten av det.

Gjest Humlepungen
Skrevet

.

Det er en fryktelig mager trøst, men det skjedde nok fort. Pusen rakk nok ikke å tenke over så mye før det smalt.

Sender mange tanker din vei!! Bare grin i vei. En blir jo så utrolig glad i disse pusekattene.

*klem*

Gjest Princess Peach
Skrevet

.

Det er en fryktelig mager trøst, men det skjedde nok fort. Pusen rakk nok ikke å tenke over så mye før det smalt.

Sender mange tanker din vei!! Bare grin i vei. En blir jo så utrolig glad i disse pusekattene.

*klem*

Ja, heldigvis tror jeg det gikk fort. Hun var ikke mye skadet heller. Hadde vært mye verre om hun var ille tilredt, nå så jeg bare litt blod som hadde kommet ut av munnen. :(

Er sliten og trøtt av å gråte.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Ja, heldigvis tror jeg det gikk fort. Hun var ikke mye skadet heller. Hadde vært mye verre om hun var ille tilredt, nå så jeg bare litt blod som hadde kommet ut av munnen. :(

Er sliten og trøtt av å gråte.

Huff da. Føler virkelig med deg!

Tusen trøsteklemmer og gode ønsker fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...