Gå til innhold

Katten min...

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huff da. Føler virkelig med deg!

Tusen trøsteklemmer og gode ønsker fra meg.

Tusen takk, det varmer.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lalala1365380457

3

• bouenas

3

• laguna1365380434

2

• Signaturelle

2

Mest aktive i denne tråden

lalala1365380457
Skrevet

Jo, det går bra. Må prøve å ikke tenke så mye på det, ellers griner jeg hele tiden. Blir så sliten av det.

ja, er veldig slitsomt det.. du får leie deg en god film (eventuellt se Pirates of Caribbean som går på tv idag), kjøpe inn masse godt og prøve å koble av litt :)

*klem*

Gjest Princess Peach
Skrevet

ja, er veldig slitsomt det.. du får leie deg en god film (eventuellt se Pirates of Caribbean som går på tv idag), kjøpe inn masse godt og prøve å koble av litt :)

*klem*

Har spist hjemmelaget pizza og godis fra i går, kost masse med den andre katten og koblet av med dol og irc. Fikk House sesong 2 i posten i dag, så jeg tenker jeg skal se et par episoder av den litt senere.

Huff, fikk sms fra samboeren nå, og bare han spurte hvordan det gikk, så sprutet tårene. Ja ja, det går vel over med tiden.

Skrevet

Uff og uff!!! Forstår det er vondt! Helt grusomt å miste en "venn" på den måten!

*trøsteklem*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uff og uff!!! Forstår det er vondt! Helt grusomt å miste en "venn" på den måten!

*trøsteklem*

Takk for klemmen, det går litt bedre nå. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så trist....

*trøsteklem*

Takk, togli.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så trist! Trøsteklem i natten!

Takk skal du ha.

Skrevet

Så trist. Blir lei meg selv, av å lese tråden.

Har katter vi også, så jeg vet hvor vondt dette er. For noen år siden hendte det samme med den ene katten vår. Forferdelig trist. Broren hannes forsvant et par år senere. Hver gang jeg ser en katt som ligner, må jeg fremdeles sjekke den, for å se om det kan være Småen. Selv om det er flere år siden han forsvant.

Så bra at du ihvertfall fant henne, og kan "slutte fred" på en annen måte enn om hun ble borte.

Kjenner jeg strax gråter her, føler veldig med deg.

Forsøk å trøste deg med at hun levde et trygt og godt liv hos dere. Klem fra

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så trist. Blir lei meg selv, av å lese tråden.

Har katter vi også, så jeg vet hvor vondt dette er. For noen år siden hendte det samme med den ene katten vår. Forferdelig trist. Broren hannes forsvant et par år senere. Hver gang jeg ser en katt som ligner, må jeg fremdeles sjekke den, for å se om det kan være Småen. Selv om det er flere år siden han forsvant.

Så bra at du ihvertfall fant henne, og kan "slutte fred" på en annen måte enn om hun ble borte.

Kjenner jeg strax gråter her, føler veldig med deg.

Forsøk å trøste deg med at hun levde et trygt og godt liv hos dere. Klem fra

Takk for mange fine ord.

Vet at det ikke er noe jeg kunne gjort annerledes, og det føles bra at jeg tross alt fant henne.

Det er vel bare sånt man må regne med når man har dyr, selv om det er hardt akkurat nå.

Stakkars den andre katten, ser ut som han lurer litt på hvor Mia har blitt av. :(

Skrevet

Takk for mange fine ord.

Vet at det ikke er noe jeg kunne gjort annerledes, og det føles bra at jeg tross alt fant henne.

Det er vel bare sånt man må regne med når man har dyr, selv om det er hardt akkurat nå.

Stakkars den andre katten, ser ut som han lurer litt på hvor Mia har blitt av. :(

Ja, han vil nok begynne å lure, og helt sikkert også sørge, på sitt vis.

Da vi for 1 1/2 år siden begravde hunden vår, gikk den ene katten rundt henne og mjauet og mjauet. Dyttet litt i henne, og prøvde å nappe henne våken. Det var forferdelig trist, og jeg gråt og gråt. Rart at katten oppfattet hva som hendte, men det var veldig tydelig. Jeg hadde ikke hjerte til å begrave henne før katten så ut til å akseptere det, og tuslet sin vei.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, han vil nok begynne å lure, og helt sikkert også sørge, på sitt vis.

Da vi for 1 1/2 år siden begravde hunden vår, gikk den ene katten rundt henne og mjauet og mjauet. Dyttet litt i henne, og prøvde å nappe henne våken. Det var forferdelig trist, og jeg gråt og gråt. Rart at katten oppfattet hva som hendte, men det var veldig tydelig. Jeg hadde ikke hjerte til å begrave henne før katten så ut til å akseptere det, og tuslet sin vei.

Jeg har ikke tatt ham med så han har fått sett den døde katten. Akkurat nå greier jeg ikke å se på henne selv heller. Skal begrave henne i morgen når samboeren min kommer hjem.

Skrevet

Jeg har ikke tatt ham med så han har fått sett den døde katten. Akkurat nå greier jeg ikke å se på henne selv heller. Skal begrave henne i morgen når samboeren min kommer hjem.

Vil bare ønske deg lykke til.

Og håper du får sove i natt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til.

Og håper du får sove i natt.

Takk for det, det går vel bedre med tiden. Vet ikke om jeg får sove i natt, men får vel prøve omsider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...