torsi Skrevet 23. april 2001 Del Skrevet 23. april 2001 Hallo! Har hatt smerter i lysk/lår i 8 mnd sammenhengende. Spiller lagidrett på elitenivå, samt landslag. Har vært hos fysio,toppidrettsenteret, og urolog. Har fått stilt diagnosen prostatitt, men det var i oktober, og smertene er like jævlige ennå. Gikk på antibiotika i først 20 dg, men ble ikke bra, så 30 dager, og ble ikke bra, for deretter å ha gått på Voltaren siden november. Det gjør bare vondt når jeg trener og etter trening. Har snakket med flere som sier at jeg kan ha lår eller lyske brokk?? Hvordan får jeg kontrollert det? Please. Hjelp meg??????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 torsi. Dette er en trist historie for en som ønsker å være aktiv. Gå til en lege som du vet tar seg tid til å være grundig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.