Gå til innhold

Hjelp!(Underlivsspørsmål..)

Anbefalte innlegg

Gjest littreddnå
Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg!

Har fått en kul,på størrelse med en stor ert,mellom kjønnsleppene.Helt oppe.

Det gjør litt vondt,dvs vondt når jeg tørker meg og har på stram bukse.

hva i alle dager er dette?

Gjest littreddnå
Skrevet

kan det være kjønnsvorte?

Nei,det er ikke det.Har ei venninne som har hatt det,så det vet jeg.

Kulen er rund,sitter under huden.Virker nesten som ei kvise,men er ikke det heller..

Skrevet

Kulen er rund,sitter under huden.Virker nesten som ei kvise,men er ikke det heller..

Kan det være Bartholins kjertel? Søk på det på søkesiden

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hvis du barberer deg så kan dette bare være en inngrodd hårsekk. En type byll/kviselignende sak.

Hvis det ikke er forsvunnet innen et par tre uker så kan du nok ta en tur til legen. Det går an å få betennelse i slike inngrodde hårsekker også. Hvis det blir riktig ille ja.

Tror du kan slappe helt av.

Gjest harhattdetsamme
Skrevet

Har hatt det samme, og den forsvant av seg selv. Dvs., etter en god stund (noen uker -husker ikke eksakt, men hadde den ganske lenge) klarte jeg å klemme den ut. Var nesten som en byll. Men det var en kul først. Ble like redd som deg..:)

Men hvis det er det samme så er det ikke farlig.

Gjest littreddnå
Skrevet

Kan det være Bartholins kjertel? Søk på det på søkesiden

Takk for svar.

Søkte,men tror ikke det er hva jeg har..

Hadde jo nesten trodd jeg skulle treffe på noen her inne som har vært ute for det samme!

Gjest littreddnå
Skrevet

Hvis du barberer deg så kan dette bare være en inngrodd hårsekk. En type byll/kviselignende sak.

Hvis det ikke er forsvunnet innen et par tre uker så kan du nok ta en tur til legen. Det går an å få betennelse i slike inngrodde hårsekker også. Hvis det blir riktig ille ja.

Tror du kan slappe helt av.

Tenkte på det jeg og,men tingen er at jeg ikke barberer meg der.Kulen sitter liksom midt i klitoris på en måte.

Har aldri hatt sånn før,heller ikke der jeg barberer meg!

Blir litt stressa av dette,spesielt når det er vondt å gå med jeans..

Skrevet

Tenkte på det jeg og,men tingen er at jeg ikke barberer meg der.Kulen sitter liksom midt i klitoris på en måte.

Kulen sitter liksom midt i klitoris på en måte

Midt i?! Hvordan er det mulig?

Gjest littreddnå
Skrevet

Har hatt det samme, og den forsvant av seg selv. Dvs., etter en god stund (noen uker -husker ikke eksakt, men hadde den ganske lenge) klarte jeg å klemme den ut. Var nesten som en byll. Men det var en kul først. Ble like redd som deg..:)

Men hvis det er det samme så er det ikke farlig.

Takk for svar!Godt noen har samme erfaring...:)Var det vondt når du gikk med bukser?

Har ikke prøvd å klemme på den ennå,det vil jeg ikke.Au..Men har vasket godt i grønnsåpevann.Det kan iallefall ikke gjøre vondt verre!

Har du fått det flere ganger etterpå?

Gjest littreddnå
Skrevet

Kulen sitter liksom midt i klitoris på en måte

Midt i?! Hvordan er det mulig?

På en måte skrev jeg!Ikke så lett å forklare!

Innimellom kjønnsleppene langt oppe...!

Visste jeg ville få pepper for den:)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Huff da. Men hvis du ser at det er materie inne i den, så er det nok en slags betennelse i et eller annet. Hvor lenge har du hatt dette forresten? Kom det litt plutselig?

Det er nok ikke kreft hvis det er det du er redd for. Det legger seg ikke i byller utenpå på den måten du beskriver.

Men selvsagt... en betennelse er jo også vondt hvis det ikke gå over. Bare se det an frem til mandagen. Gå i vide behagelige bukser/treningsbukser frem til mandag. Prøv kanskje å rens litt forsiktig med pyrisept.

Skrevet

Midt i klitoris? Sikker på at det ikke ER klitoris? hehe

Gjest littreddnå
Skrevet

Huff da. Men hvis du ser at det er materie inne i den, så er det nok en slags betennelse i et eller annet. Hvor lenge har du hatt dette forresten? Kom det litt plutselig?

Det er nok ikke kreft hvis det er det du er redd for. Det legger seg ikke i byller utenpå på den måten du beskriver.

Men selvsagt... en betennelse er jo også vondt hvis det ikke gå over. Bare se det an frem til mandagen. Gå i vide behagelige bukser/treningsbukser frem til mandag. Prøv kanskje å rens litt forsiktig med pyrisept.

Jeg tror ikke det er kreft altså.Men det er ekkelt å få sånne ting der nede synes jeg!

Begynte å få vondt i går kveld,fant kulen da jeg kjente til morgenen.

Få se det an til mandag.Hadde ikke reagert om det hadde vært på låret,men bare tanken på å måtte klemme noe ut av den vonde kulen på den plassen!Au!

Gjest littreddnå
Skrevet

Midt i klitoris? Sikker på at det ikke ER klitoris? hehe

*Sjekker*

Nei,det var ikke det!

:-)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg tror ikke det er kreft altså.Men det er ekkelt å få sånne ting der nede synes jeg!

Begynte å få vondt i går kveld,fant kulen da jeg kjente til morgenen.

Få se det an til mandag.Hadde ikke reagert om det hadde vært på låret,men bare tanken på å måtte klemme noe ut av den vonde kulen på den plassen!Au!

Bare la den få "godgjøre" seg til over helgen. Det kan jo godt hende den forsvinner av seg selv. Ikke direkte behagelig å knipe ut kan jeg tenke meg.

Men som jeg skrev i sta så tror jeg det er lurt å ha en rolig helg med litt baggy treningsbukse. Da får byllen ro og fred.

Det ordner seg nok.

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er sånn byll som kan komme under mensen? Jeg vet ikke hva det heter, den blir stor og vond og som regel må du til legen for å tømme den.

Gjest littreddnå
Skrevet

Bare la den få "godgjøre" seg til over helgen. Det kan jo godt hende den forsvinner av seg selv. Ikke direkte behagelig å knipe ut kan jeg tenke meg.

Men som jeg skrev i sta så tror jeg det er lurt å ha en rolig helg med litt baggy treningsbukse. Da får byllen ro og fred.

Det ordner seg nok.

Håper den forsvinner av seg selv da..Sitter i veldig baggy bukser nå,da merker jeg det ikke så godt!

Tusen takk for svar;)

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men det høres ut som noe jeg hadde for en tid siden.

Jeg bestemte meg for ikke å bry meg om det, for det satt så kinkig til.

Og etter en stund forsvant det av seg selv.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...