amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Ok, jeg har nå grublet og grublet, men finner ikke ut hva som vil se best ut. Jeg skal ha en svart kjole med sølv i, og sølv-tilbehør og sølvaktige sko til. Jeg skal ha stay-ups til, men hvilken farge blir stiligst? Svarte eller hudfargede? Dette er ikke første tråden om dette, jeg vet det, men kanskje noen gidder svare likevel...? :-D 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 hmm.. tror jeg ville valgt hudfarget 0 Siter
Gjest hudfarget Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg hadde valgt hudfarget. 0 Siter
tula Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Synes det er penest med hudfarget til;) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Tre kjappe svar allerede, og alle sier hudfarget. :-) Da blir det vel det vil jeg tro. Det er vel det jeg heller mot selv og, men jeg ble ikke helt enig med meg selv. Da er det greit å høre noen andres mening og. :-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Tre kjappe svar allerede, og alle sier hudfarget. :-) Da blir det vel det vil jeg tro. Det er vel det jeg heller mot selv og, men jeg ble ikke helt enig med meg selv. Da er det greit å høre noen andres mening og. :-) Svakt grå strømper med glitter. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Svakt grå strømper med glitter. Det var en ny vri jeg ikke hadde tenkt på. Hm, blir det pent da, med grått? *gruble litt* 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hudfargede. Og da mener jeg hudfargede, ikke trippelt så brune som resten av huden din =) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det var en ny vri jeg ikke hadde tenkt på. Hm, blir det pent da, med grått? *gruble litt* Stilig til sølvfargede sko og tilbehør. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Hudfargede. Og da mener jeg hudfargede, ikke trippelt så brune som resten av huden din =) hehe så jeg bør ikke ha mørkebrune bein mot lys hud på skuldre og armer? Det trodde jeg jo var sååå lekkert. ;-P hehe 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Rødstrømper? *hihi* .. hva er rødstrømper forresten? 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Rødstrømper? *hihi* .. hva er rødstrømper forresten? Rødstrømper? haha jeg tror ikke det nei. *ler* 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 hehe så jeg bør ikke ha mørkebrune bein mot lys hud på skuldre og armer? Det trodde jeg jo var sååå lekkert. ;-P hehe Mange nok som ser ut til å synes det er lekkert. Godt du ikke er en av dem =) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Mange nok som ser ut til å synes det er lekkert. Godt du ikke er en av dem =) hehe nei såpass stil har jeg da heldigvis. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Hudfarget :-) Ser ut til at alle med unntak av en mener at jeg bør gå for hudfarget. :-) Tror nok dere har rett. Takk for svar. :-D 0 Siter
Piraye Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Rødstrømper? *hihi* .. hva er rødstrømper forresten? Feminister tror jeg... 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 SVARTE! Evt sølvfargede. Du får prøve deg frem. Tror det var Coco Chanel som sa at det mest grunnleggende for å være en velkledd kvinne var å bruke sorte strømper og sorte sko! ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 SVARTE! Evt sølvfargede. Du får prøve deg frem. Tror det var Coco Chanel som sa at det mest grunnleggende for å være en velkledd kvinne var å bruke sorte strømper og sorte sko! ;-) Men jeg skal ikke ha svarte sko. Skoene er sølvfargede. Flertallet her sier hudfargede strømper... hm... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 SVARTE! Evt sølvfargede. Du får prøve deg frem. Tror det var Coco Chanel som sa at det mest grunnleggende for å være en velkledd kvinne var å bruke sorte strømper og sorte sko! ;-) Det passer ikke med sorte strømper til sølvfargede sko. Grå strømper med sølvskimmer er ypperlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.