Gå til innhold

Hvilken farge strømper under kjolen? (julebord)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg skal ikke ha svarte sko. Skoene er sølvfargede.

Flertallet her sier hudfargede strømper...

hm...

Ja, leste tydeligvis ikek godt nok! ;-)

Enig i at sorte strømper blir feil da.

Men også enig med en annen her nede i at det er veldig viktig at det ikke er solbrunt!! *grøss*

Skrevet

Det passer ikke med sorte strømper til sølvfargede sko.

Grå strømper med sølvskimmer er ypperlig.

Enig! Fikk ikke med meg detaljen om skoene;-)

Skrevet

Men også enig med en annen her nede i at det er veldig viktig at det ikke er solbrunt!! *grøss*

Neida, skal holde meg langt unna fargen "solbrun". :-)

Skrevet

Synes det fort kan bli for mye svart/sølv. Hva med hudfargede som har et grått skjær i seg? Hvis det ikke er for mye svart i kjolen, går det med en av de tynneste strømepene.

Gjest matematikus plesner
Skrevet

Hud eller noe med sølvskimmer...

Men dette er vel boritmot verdens mest uviktige tråd...

Skrevet

Hud eller noe med sølvskimmer...

Men dette er vel boritmot verdens mest uviktige tråd...

hehe joda, det er vel ikke verdens viktigste problemstilling. Men det gjør ikke noe. :-)

Skrevet

hehe joda, det er vel ikke verdens viktigste problemstilling. Men det gjør ikke noe. :-)

Nei da, slett ikke :)

Blir egentlig bare overrasket over hvor mange klesproblemer folk har. Jeg tar det jeg synes passer, uten å legge min sjel i sånt akkurat. Er vel i grunn ikke veldig opptatt av det, eller kanskje jeg er veldig sjelden i tvil, faktisk.

Men har faktisk tenkt mer på det her, og sorte strømper må du ikke finne på å ha! Det skjærer for mitt indre øye når jeg ser for meg sølvssko og sorte strømper....

Skrevet

Nei da, slett ikke :)

Blir egentlig bare overrasket over hvor mange klesproblemer folk har. Jeg tar det jeg synes passer, uten å legge min sjel i sånt akkurat. Er vel i grunn ikke veldig opptatt av det, eller kanskje jeg er veldig sjelden i tvil, faktisk.

Men har faktisk tenkt mer på det her, og sorte strømper må du ikke finne på å ha! Det skjærer for mitt indre øye når jeg ser for meg sølvssko og sorte strømper....

Jeg er opptatt av å ha det perfekte antrekket for kvelden ser du.

Må jo gjøre godt inntrykk. ;-)

Så når jeg velger riktige strømper til, så kan jeg feie inn og ta festen med storm, hehe.

Skrevet

Jeg er opptatt av å ha det perfekte antrekket for kvelden ser du.

Må jo gjøre godt inntrykk. ;-)

Så når jeg velger riktige strømper til, så kan jeg feie inn og ta festen med storm, hehe.

Jeg tror det er jeg som er uvanlig på sånt, ikke du. Bare så det er sagt :)

God fest, da!

Skrevet

Jeg tror det er jeg som er uvanlig på sånt, ikke du. Bare så det er sagt :)

God fest, da!

Takk for det. Jeg gleder meg skikkelig!

:-D

hare1365380455
Skrevet

Ok da. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...