Gå til innhold

intiativ og slikt...

Anbefalte innlegg

Gjest kengoroo
Skrevet

Ok jeg trenger videre tips til hvordan jeg bør gå frem for å vinne drømmeprinsen. Vi var på en slags date forige lørdag, og alt var kjempe stas. Han virker interessert på alle måter. Det eneste er at han er ikke den som tar initativ. Jeg har alltid vært veldig sjenert på området, og har aldri tatt noe særlig initativ overfor den jeg er forelska i, men det har jeg altså gjort denne gangen, og det er jeg veldig stolt over! :-)

Men det er liksom bare jeg som må ta initativene virker det som. Han er kanskje enn litt forsiktig type, kanskje litt sjenert. Men det er det at når vi er sammen, flørter han med meg og vi har det utrolig kjekt i lag. Jeg har sendt 1 melding til han etter daten på lørdagen og takker for kvelden. Jeg fikk svar med en gang, der han skrev at han hadde kost seg masse og slikt. Men hvis ikke jeg tar initativ til videre handling, tror jeg ikke at han tør å gjøre noe som helst for at ting skal gå fremover. Jeg blir ganske forvirra av dette, for på den ene siden virker han meget betatt av meg, og ønsker å være med meg, men på den andre siden gir han meg ikke den responsen jeg trenger, for å være tøff og ta initativ. Jeg har lyst å sende han en melding i kveld og spørre han ut en dag, men jeg vet ikke... Bør jeg vente litt lenger? Hver dag må jeg bruke krefter på å holde tilbake sms`er og slikt. Jeg har bare lyst å få ting unnagjort, få fortgang i sakene. Men det ser ut som om jeg må stå for det...

Skrevet

Send en melding til han ikveld du, du har jo i bunn og grunn ingenting å tape på det. Hadde han vært en type du visste ikke var redd for å ta kontakt hadde jeg rådet deg til å la det ligge men siden han er litt mer forsiktig setter han sikkert veldig pris på at du tar initiativ :-)

Gjest kengoroo
Skrevet

Send en melding til han ikveld du, du har jo i bunn og grunn ingenting å tape på det. Hadde han vært en type du visste ikke var redd for å ta kontakt hadde jeg rådet deg til å la det ligge men siden han er litt mer forsiktig setter han sikkert veldig pris på at du tar initiativ :-)

hmm, du har nok rett... Blir bare så frustrert, for jeg er vant til at når en mann er interessert, ja da er han så enkel at han viser det, ofte litt for mye. Og man leser og hører overalt at hvis en mann ikke tar kontakt, ja da er han ikke interessert, for mannfolk sier ifra. Men neida, akkurat når _jeg_ endelig forelsker meg så kraftig i verdens beste mannenbein, ja da viser det seg at han er en slæppis på området... hrmph...

Skrevet

hmm, du har nok rett... Blir bare så frustrert, for jeg er vant til at når en mann er interessert, ja da er han så enkel at han viser det, ofte litt for mye. Og man leser og hører overalt at hvis en mann ikke tar kontakt, ja da er han ikke interessert, for mannfolk sier ifra. Men neida, akkurat når _jeg_ endelig forelsker meg så kraftig i verdens beste mannenbein, ja da viser det seg at han er en slæppis på området... hrmph...

Hva du "leser og hører" rundt omkring, trenger ikke nødvendigvis gjelde alle, nei. Takk Zevs for at det finnes kvinner som tar initiativ, ellers ville f.eks. jeg vært single til evig tid.

Etter hvert vil nok han også ta et par skritt, skal du se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...