Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hva het han nylig avdøde artisten som sang den ifølge han så bra? Spør for en venn.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Selvfølgelig.. Var ikke helt med hva sangen angår.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Var visstnok på den første Åpen Post-dvdn, fikk jeg høre i ettertid.. 0 Siter
Colette Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er Jan Werner, ja, som synger den så fortreffelig. Gå inn på YouTube, og du finner videoen der, hvis du søker på Jan Werner. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er Jan Werner, ja, som synger den så fortreffelig. Gå inn på YouTube, og du finner videoen der, hvis du søker på Jan Werner. Jeg har Åpen Post-dvd'n, så det trenger jeg ikke..:-) Kobla bare ikke når kameraten min spurte.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.