Gjest snufsejenta Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 OI! Leste nettopp bakpå Rinoxen at jeg bare kan spraye 2-3 ganger i døgnet. Jeg som har spruta på annenhver time omtrent. Æsj hva gjør jeg nå da? Noen kjærringråd kanskje? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 De få dagene man trenger det, og virkelig er tett i nesa gjør det ingenting å bruke det flere enn 2-3 ganger om dagen. Jeg sprayer så fort jeg er tett. Bare ikke bruk det like mye i flere dager.. 0 Siter
Gjest snufsejenta Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 De få dagene man trenger det, og virkelig er tett i nesa gjør det ingenting å bruke det flere enn 2-3 ganger om dagen. Jeg sprayer så fort jeg er tett. Bare ikke bruk det like mye i flere dager.. ok, var redd for å bli imun. Sist jeg ble forkjøla var jeg fullstendig tett i en uke. Vanskelig å sove, blir vondt i huet osv. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 ok, var redd for å bli imun. Sist jeg ble forkjøla var jeg fullstendig tett i en uke. Vanskelig å sove, blir vondt i huet osv. Jeg har funnet ut at ved hver forkjølelse så kan det være forskjellige nesesprayer som virker best. Forrige gang jeg var forkjølet brukte jeg otrivin med null virkning. Tok en spray rhinox og det åpnet seg med en gang nesten. Så kan lønne seg å prøve flere typer 0 Siter
Gjest snufsejenta Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg har funnet ut at ved hver forkjølelse så kan det være forskjellige nesesprayer som virker best. Forrige gang jeg var forkjølet brukte jeg otrivin med null virkning. Tok en spray rhinox og det åpnet seg med en gang nesten. Så kan lønne seg å prøve flere typer Tygger Jalapenôs fra glass, det har også en virkning ;-) Skal prøve å bytte litt på nesespraymerkene, takk for tips 0 Siter
Piraye Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Driter i å spraye like ofte fremover?? 0 Siter
Piraye Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 ok, var redd for å bli imun. Sist jeg ble forkjøla var jeg fullstendig tett i en uke. Vanskelig å sove, blir vondt i huet osv. Man blir ikke immun, men sprayer man i lengre tid kan selve nesesprayen gjøre deg tett i nesen. 0 Siter
org Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Kok opp vann, ha i litt salt og avkjøl (veldig viktig: _avkjøl_. Jeg gjorde ikke det, ikke nok iallefall, og skal si jeg kjente det!) Bruk ei sånn sprøyte eller noe og legg deg på rygg og sprøyt saltvann inn i nesa. Dette er ufarlig, og virkningsfullt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.