Gå til innhold

dett i desa

Anbefalte innlegg

Gjest snufsejenta
Skrevet

OI! Leste nettopp bakpå Rinoxen at jeg bare kan spraye 2-3 ganger i døgnet. Jeg som har spruta på annenhver time omtrent. Æsj hva gjør jeg nå da? Noen kjærringråd kanskje?

Skrevet

De få dagene man trenger det, og virkelig er tett i nesa gjør det ingenting å bruke det flere enn 2-3 ganger om dagen. Jeg sprayer så fort jeg er tett. Bare ikke bruk det like mye i flere dager..

Gjest snufsejenta
Skrevet

De få dagene man trenger det, og virkelig er tett i nesa gjør det ingenting å bruke det flere enn 2-3 ganger om dagen. Jeg sprayer så fort jeg er tett. Bare ikke bruk det like mye i flere dager..

ok, var redd for å bli imun. Sist jeg ble forkjøla var jeg fullstendig tett i en uke. Vanskelig å sove, blir vondt i huet osv.

Skrevet

ok, var redd for å bli imun. Sist jeg ble forkjøla var jeg fullstendig tett i en uke. Vanskelig å sove, blir vondt i huet osv.

Jeg har funnet ut at ved hver forkjølelse så kan det være forskjellige nesesprayer som virker best. Forrige gang jeg var forkjølet brukte jeg otrivin med null virkning. Tok en spray rhinox og det åpnet seg med en gang nesten. Så kan lønne seg å prøve flere typer

Gjest snufsejenta
Skrevet

Jeg har funnet ut at ved hver forkjølelse så kan det være forskjellige nesesprayer som virker best. Forrige gang jeg var forkjølet brukte jeg otrivin med null virkning. Tok en spray rhinox og det åpnet seg med en gang nesten. Så kan lønne seg å prøve flere typer

Tygger Jalapenôs fra glass, det har også en virkning ;-)

Skal prøve å bytte litt på nesespraymerkene, takk for tips

Skrevet

Man blir ikke immun, men sprayer man i lengre tid kan selve nesesprayen gjøre deg tett i nesen.

Skrevet

Kok opp vann, ha i litt salt og avkjøl (veldig viktig: _avkjøl_. Jeg gjorde ikke det, ikke nok iallefall, og skal si jeg kjente det!)

Bruk ei sånn sprøyte eller noe og legg deg på rygg og sprøyt saltvann inn i nesa. Dette er ufarlig, og virkningsfullt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...