Gå til innhold

Attføring

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Les på www.nav.no, står en del om det der. Evt se i folketrygdloven på www.lovdata.no

Gjest på attføring
Skrevet

Det kan du gjerne spørre om! :-)

Har selv hatt en seks år lang kamp for å komme så langt i systemet at jeg endelig kunne begynne på attføring. Det som kreves er vel egentlig at du ikke kan fortsette i jobben du allerede har av helsemessige årsaker. Men det kan altså ta lang tid før den konklusjonen kommer.

Skrevet

Har selv hatt en seks år lang kamp for å komme så langt i systemet at jeg endelig kunne begynne på attføring. Det som kreves er vel egentlig at du ikke kan fortsette i jobben du allerede har av helsemessige årsaker. Men det kan altså ta lang tid før den konklusjonen kommer.

Du trenger vel strengt talt ikke å ha vært i jobb heller. Du kan være student som må avbryte studiene pga sykdom. Da kan du få yrkesmessig attføring for å bli ferdig med studiene. Vet noen som har kommet inn under den kategorien.

Men en forståelsesfull saksbehandler og en flink lege er alfa og omega her.

Skrevet

svaret mitt var ment til trådstarter, men også som et supplement til det du skriver

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...