drizzle Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 ...etter en kort stund i telefonen, er det et tegn på at den begynner å bli klar for utskiftning? Telefonen er en gammel Nokia 3330, men dens innehaver er skeptisk til mobilbytte før det er "absolutt nødvendig." Batteriet har vært byttet minst en gang. Det går ikke mer enn noen minutter før hun bytter til det andre øret fordi det blir for varmt...det kan vel ikke være et helt godt tegn? Hva er det som gjør at den blir så varm? 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Batteriet blir varmt når det tappes. Når det er dårlig forbindelse/dekning, så tappes det fortere, og det blir varmere. 0 Siter
drizzle Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Batteriet blir varmt når det tappes. Når det er dårlig forbindelse/dekning, så tappes det fortere, og det blir varmere. Det har ingenting med stråling og slikt å gjøre? Og det er egentlig bare upraktisk? Batteriet er dårlig vet jeg. Prøver å finne argumenter for å gi henne en ny til jul, for hun kjøper aldri slikt selv. 0 Siter
Gjest snulletutten Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det har ingenting med stråling og slikt å gjøre? Og det er egentlig bare upraktisk? Batteriet er dårlig vet jeg. Prøver å finne argumenter for å gi henne en ny til jul, for hun kjøper aldri slikt selv. Jeg vet hva "bustrofedon" er. Og det betyr ... "som bonden vender plogen"; når man skriv mot høyre og fortsetter tilbake mot venstre.. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det har ingenting med stråling og slikt å gjøre? Og det er egentlig bare upraktisk? Batteriet er dårlig vet jeg. Prøver å finne argumenter for å gi henne en ny til jul, for hun kjøper aldri slikt selv. Nei. Nye undersøkelser viser at mobiltelefonstråling (1W) ikke er sterk nok til å ødelegge DNA. Det er svært mye som må til, kanskje flere hundre ganger mer. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det har ingenting med stråling og slikt å gjøre? Og det er egentlig bare upraktisk? Batteriet er dårlig vet jeg. Prøver å finne argumenter for å gi henne en ny til jul, for hun kjøper aldri slikt selv. Snakker vi om en eldre mamma nå? Høres veldig kjent ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.