Gå til innhold

Hva gjør du for ansiktshuden din?

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407
Skrevet

Hva gjør du for å holde ansiktshuden fin og "rynkefri"?

Jeg har falt for Loccitanes shea produkter og olivenproduktene deres.

Tips mottas med glede:)

Skrevet

Jeg er mye ute, men beskytter meg mot solen. Bruker dagkrem om nødvendig, og vasker ansiktet kun i vann før jeg tar på nattkrem. Kremene er fra apoteket.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg trodde du skulle spørre mht. til kviser og sånn:

Jeg tar badstu..

Er dårlig på å bruke krem, egentlig..

Skrevet

Jeg renser ansiktshuden i dusjen hver morgen og tar på Chanel Hydra Serum + en eller annen fuktighetskrem og øyekrem. Om kvelden renser jeg bare med Simple renseserviett og tar på nattkrem. Orker ikke noe mer enn det..

sunnie1365380407
Skrevet

Jeg renser ansiktshuden i dusjen hver morgen og tar på Chanel Hydra Serum + en eller annen fuktighetskrem og øyekrem. Om kvelden renser jeg bare med Simple renseserviett og tar på nattkrem. Orker ikke noe mer enn det..

Hva er Chanel Hydra Serum ?

Skrevet

Jeg bruker - og har brukt - en skikkelig dag og nattkrem i mange, mange år.Pluss øyekrem. Skrubber ansiktet 1-2 ganger i uka. Renser ikke noe spesielt. Drikker 2 liter vann om dagen :-) Røyker ikke. Sørger for å få nok søvn.

Skrevet

Jeg bruker ikke noen flotte antirynke-produkter. Kun vanlig dagkrem, og så bruker jeg solbeskyttelse da.

Skrevet

Alt for lite, egentlig.

Bruker ikke sminke og kremmer til vanlig.

Skrubber ansiktshuden med sånn peelingkrem ca en gang hver 14. dag.

Skrevet

Alt for lite, egentlig.

Bruker ikke sminke og kremmer til vanlig.

Skrubber ansiktshuden med sånn peelingkrem ca en gang hver 14. dag.

Siden du ikke dekker huden med sminke er det heller ikke nødvendig å bruke så mye hudpleie. Hvis du ikke har noe spesielle problemer med huden, greier den seg fint med normal behandling, solbeskyttelse, og ingen vask før du går ut i kulda.

Skrevet

Siden du ikke dekker huden med sminke er det heller ikke nødvendig å bruke så mye hudpleie. Hvis du ikke har noe spesielle problemer med huden, greier den seg fint med normal behandling, solbeskyttelse, og ingen vask før du går ut i kulda.

Godt å høre!

De dagene jeg bruker sminke, renser jeg huden før jeg legger meg.

Skrevet

Renser med renselotion hver kveld, ansiktsvann etterpå. Deretter en god kombinert dag/nattkrem og øyekrem. Dag/nattkremen og øyekremen igjen om morgenen, solbeskyttelse ved behov. Peeling og dyprensmaske en gang i uka. Utrolig hvor mye det er i lufta som gjør huden "møkkete" så en god rens er vel bud nr. 1. Bruker krem med farge og litt rouge kun når jeg skal bort.

sunnie1365380407
Skrevet

Renser med renselotion hver kveld, ansiktsvann etterpå. Deretter en god kombinert dag/nattkrem og øyekrem. Dag/nattkremen og øyekremen igjen om morgenen, solbeskyttelse ved behov. Peeling og dyprensmaske en gang i uka. Utrolig hvor mye det er i lufta som gjør huden "møkkete" så en god rens er vel bud nr. 1. Bruker krem med farge og litt rouge kun når jeg skal bort.

Har du et godt merke å anbefale?

Skrevet

Har du et godt merke å anbefale?

En rimelig variant er produktene til Miranda, de har sider på nettet, selges via demo'er, men kan kanskje også bestilles via nettet, sjekk. Dette er naturprodukter uten parafinoljer og bra tilbud innimellom, men som sagt ikke så aller verst pris ordinær heller.

Ellers har jeg brukt mye Biotherm. Synes også Decleor og Matrix er bra, men disse tre er dyre synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...