Gå til innhold

ang. saccosekk

Gjest tips og råd mottas med takk

Anbefalte innlegg

Gjest tips og råd mottas med takk
Skrevet

Jeg har en 2 og en 6 åring som jeg lurer på å kjøpe hver sin saccosekk til jul. Da kan de sitte i den og se på barne-tv.

Men....er saccosekk helt ut???

Hva ville du kjøpt?

sunnie1365380407
Skrevet

Trodde saccosekker var på vei inn igjen for fullt. Ser dem i alle kataloger for tiden.

Skrevet

husker vi hadde saccosekk da jeg var liten. Den var veldig populær, jeg og søstra mi kranglet om hvem som skulle bruke den.

Det endte meg at vi skulle bruke den annen hver dag. Det vi ikke var forberedt på var at bikkja også elsket den saccosekken. Så hun overtok den. Etter at hun stakk klørne sine i den så ble den ganske flat til slutt.

Så hvis du har noen med klør i huset så vær oppmerksom på dette ;).

Skrevet

Vi kjøpte saccosekk til ungene for noen år siden. De elsker disse sekkene, men det gjør ikke jeg ;) De tar utrolig med plass og lager rot i stua.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg kjøpte meg en saccosekk for ikke lenge siden da jeg kom over en på tilbud. Hadde lenge hatt lyst på saccosekk da jeg hadde dette som barn. Snuppa mi på 16 mnd synes det er stas å sitte i sekken, men den er jo litt stor for henne, så hun får sin egen i barnestørrelse til jul.

Skrevet

Guttungen fikk saccosekk for noen år siden, og den er flittig brukt.

Den er med noen små ben, og en topp opp, slik at den står støtt. I tillegg så kan trekkes taes av og vaskes, og det er utrolig praktisk, for hunden liker den også :o)

Og den er i 2 farger som passer i stua vår, slik at jeg ikke irriterer meg over at den står midt på gulvet ;o)

Skal vi se, fant link, vi får se om den virker:

http://produkt.mobelringen.no/at-team_pers/entrata.alk

Og det gjorde den ikke... Velg ungdom-barn, klikk på stoler og litt ned på siden finner du saccosekk funny.

Skrevet

Guttungen fikk saccosekk for noen år siden, og den er flittig brukt.

Den er med noen små ben, og en topp opp, slik at den står støtt. I tillegg så kan trekkes taes av og vaskes, og det er utrolig praktisk, for hunden liker den også :o)

Og den er i 2 farger som passer i stua vår, slik at jeg ikke irriterer meg over at den står midt på gulvet ;o)

Skal vi se, fant link, vi får se om den virker:

http://produkt.mobelringen.no/at-team_pers/entrata.alk

Og det gjorde den ikke... Velg ungdom-barn, klikk på stoler og litt ned på siden finner du saccosekk funny.

Mener du denne? (prøver om det funker)

http://produkt.mobelringen.no/webimgmobel4/2006_K12/014_5/16433C_1.EPS.jpg

Skrevet

Det var riktig ja. Snill du :o)

Tips: Høyreklikk på bildet, velg "egenskaper", ders er du bildets adresse. Kopier den og legg ved som link. :-)

Skrevet

Tips: Høyreklikk på bildet, velg "egenskaper", ders er du bildets adresse. Kopier den og legg ved som link. :-)

Aha, det viste jeg faktisk ikke. Nå er du enda snillere :o)

Skrevet

Aha, det viste jeg faktisk ikke. Nå er du enda snillere :o)

O - takk! ;-)

Er mer et tilfelle av been-there-done-that og har fått hjelp fra dol'ere selv! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...