vici Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Har funnet puslespill på fotoknudsen med 28 brikker og på japan foto med 112 brikker, finnes det noen som har midt i mellom? Skal være til gutten på 4 og han pusler puslespill på ca 60 brikker. (tenker jo at det blir mye like farger i kantene osv) Noen som har kjøpt slike puslespill med bilder av seg selv (eller andre)? erfaringer? 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Har du sjekket fotobutikker på nett? De har så mye morsomt å bestille:) 0 Siter
vici Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Har du sjekket fotobutikker på nett? De har så mye morsomt å bestille:) er det eg prøve på! Men eg vett bare om fotoknudsen og japanfoto. Håper noen kan hjelpe meg med andre adresser og at noen kanskje har bestillt sånne før? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 er det eg prøve på! Men eg vett bare om fotoknudsen og japanfoto. Håper noen kan hjelpe meg med andre adresser og at noen kanskje har bestillt sånne før? http://www.startsiden.no/nettbutikker/foto/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.