Gå til innhold

Trenger RASKT svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt inn en form i ovnen som jeg ikke er 100% sikker på er ildfast.. Hva er det verste som kan skje????

Skrevet

At den sprekker, tror jeg, men er ikke helt sikker. Jeg ville tatt den ut.

sunnie1365380407
Skrevet

tror det verste som kan skje er at den sprekker:)

Skrevet

tror det verste som kan skje er at den sprekker:)

okei.. jeg venter og ser.. huff jeg er nervøs men hadde ingen andre.. er jo kjeramikk da så håper det beste.. :)

Skrevet

At den sprekker, tror jeg, men er ikke helt sikker. Jeg ville tatt den ut.

ja jeg kan ta den ut men da får jeg ikke laget middagen.. har ingen former i den størrelsen som jeg er sikker på er ildast.. hvor fort sprekker den??

Skrevet

okei.. jeg venter og ser.. huff jeg er nervøs men hadde ingen andre.. er jo kjeramikk da så håper det beste.. :)

Hvis det er keramikk så tror jeg bare den kommer til sprekke. Kom tilbake med info., da, for nå er vi nysgjerrige!

Skrevet

ja jeg kan ta den ut men da får jeg ikke laget middagen.. har ingen former i den størrelsen som jeg er sikker på er ildast.. hvor fort sprekker den??

Jeg vet faktisk ikke. Håper det går greit da, du får følge litt med i ovnen.

Gjest God jul 06
Skrevet

Oi, oi!! Her snakker vi risiko de luxe. Huset ditt vil sannsynligvis eksplodere, nabolaget også! Neida, holder en knapp på ødelagt form, og muligens ødelagt mat. Sett opp en ildfastform på ønskelisten til jul.

Skrevet

Det verste som kan skje er at den eksploderer og skader ovnen. Det nestverste at den sprekker og middagen renner ut og det blir den jobben å rense ovnen etterpå. Det kan også hende at formen holder, men blir ødelagt. Det siste alternativet er at alt går bra;)

Skrevet

Det verste som kan skje er at den eksploderer og skader ovnen. Det nestverste at den sprekker og middagen renner ut og det blir den jobben å rense ovnen etterpå. Det kan også hende at formen holder, men blir ødelagt. Det siste alternativet er at alt går bra;)

Da satser vi på at alle gode ting er tre :P

Skrevet

Oi, oi!! Her snakker vi risiko de luxe. Huset ditt vil sannsynligvis eksplodere, nabolaget også! Neida, holder en knapp på ødelagt form, og muligens ødelagt mat. Sett opp en ildfastform på ønskelisten til jul.

Ja, har en men den er så liten.. håper dette går bra :)

Skrevet

Hvis det er keramikk så tror jeg bare den kommer til sprekke. Kom tilbake med info., da, for nå er vi nysgjerrige!

hehe jeg TROR det er keramikk da.. huff jeg er så dårlig på dette! snart er den klar - har ikke sprukket enda :)

Skrevet

hehe jeg TROR det er keramikk da.. huff jeg er så dårlig på dette! snart er den klar - har ikke sprukket enda :)

Det lover jo bra:-)

Skrevet

Sånn helt utenfor tema, er du "fine line" eller "fain lain"?

Skrevet

Det lover jo bra:-)

ja, takk for svar alle! er ferdig og ute av ovnen - det gikk bra men nå vet jeg i hvert fall hva jeg skal ønske meg til jul.. hehe :)

Skrevet

ja, takk for svar alle! er ferdig og ute av ovnen - det gikk bra men nå vet jeg i hvert fall hva jeg skal ønske meg til jul.. hehe :)

Det var fint, god middag!

Skrevet

Sånn helt utenfor tema, er du "fine line" eller "fain lain"?

Du kan velge;)

Skrevet

Okei, nå har jeg valgt =p

Hva ble det til?

*venter i åndeløs spenning*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...