Gå til innhold

Overnattingsbesøk

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407
Skrevet

Datteren på 9 har venninne på overnatting i dag. Hører hvordan de humrer, fniser og skravler der inne på rommet. Tenker tilbake på den tiden, hvor spennende det var, hvor utrolig gøy man hadde det, overtrette og fnisete. Pratende om den søte gutten i klassen, hopper rundt sammen i samme sovepose over stuegulvet, ler av alt, glemmer til og med å spise godteriet sitt fordi de har det så gøy...

Tenk å være 9 år igjen dere, bare for en dag liksom:)

Gjest Voksen nå
Skrevet

Når jeg var ni år fant jeg fram kjøkkenkniven. Ville skjære pulsen på langs, for da kunne ingen redde meg. Men bommet.

Skrevet

Ja, husker det godt. Har også en knisete datter som kan holde det gående halva natta når hun har overnattingsbesøk. Det er helt ok for meg så lenge de ikke forstyrrer de som prøver å sove.

Skrevet

Åh ja, jeg husker den tiden! Det var rett og slett utrolig spennende med overnatting hos venninner! Og ufattelig mye fnising =)

Men det går jo an å gjøre det som voksen også... kanskje?!:D

Skrevet

Når jeg var ni år fant jeg fram kjøkkenkniven. Ville skjære pulsen på langs, for da kunne ingen redde meg. Men bommet.

Det var litt av en kontrast. Det er nok ikke alle som har en like flott barndom :-)

sunnie1365380407
Skrevet

Uff da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...