Gjest undrende i dag Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hva er forskjellen på en miljøterapeut og en miljøarbeider og hva slags utdannelse har dem? 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg jobbet som miljøarbeider i ungdomsskole da jeg ikke var utdannet, og fikk stilling som miljøterapeut da jeg var utdannet førskolelærer... De gjør forskjellige ting alt fra hvor man jobber... Jeg fulgte opp elever med spesielle behov der jeg var... Men sykepleiere, vernepleiere, barnevernspedagoger og mange flere kan ha en stilling som miljøterapeut:) 0 Siter
Gjest undrende i dag Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg jobbet som miljøarbeider i ungdomsskole da jeg ikke var utdannet, og fikk stilling som miljøterapeut da jeg var utdannet førskolelærer... De gjør forskjellige ting alt fra hvor man jobber... Jeg fulgte opp elever med spesielle behov der jeg var... Men sykepleiere, vernepleiere, barnevernspedagoger og mange flere kan ha en stilling som miljøterapeut:) Så hvis jeg forstår svaret ditt rett så kan en ufaglært søke på jobb som miljøarbeider, mens en må ha en høyskoleutdannelse for å bli terapeut? 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Så hvis jeg forstår svaret ditt rett så kan en ufaglært søke på jobb som miljøarbeider, mens en må ha en høyskoleutdannelse for å bli terapeut? Ja, hvertfall er det slik i skolen 0 Siter
Gjest undrende i dag Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Ja, hvertfall er det slik i skolen Takk for gode svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.