Gå til innhold

Sykehus

Gjest ffffffffffffhhhhhhhhhh

Anbefalte innlegg

Gjest ffffffffffffhhhhhhhhhh
Skrevet

Er det lenge til disse lekre sykepleierene kan tilby kåte menn et godt lite runk mens de ligger på sykehus og sykehjem ?

Caloni Makaroni
Skrevet

Føler du selv at du fikk noe godt ut av å produsere et innlegg som dette?

Skrevet

De har faktisk noen sykehus hvor de praktiserer forskjellige former for bondage...

Kanskje en innleggelse der hadde passet deg ??

Skrevet

Har hørt at det ikke er uvanlig å runke endel åndssvake i søvn rundt omkring på diveres institusjoner.

Så det skulle nok være mulighet for deg.

Angela1365380318
Skrevet

Har hørt at det ikke er uvanlig å runke endel åndssvake i søvn rundt omkring på diveres institusjoner.

Så det skulle nok være mulighet for deg.

Er det fakta?

Skrevet

Er det fakta?

He, he...Hvis det er tilfelle så skjønner jeg at det er stort sykefravær i helsevesenet....

Skrevet

Føler du selv at du fikk noe godt ut av å produsere et innlegg som dette?

Hehehe

Skrevet

Er det fakta?

At jeg har hørt det fortalt av folk som jobber innen faget er riktig...om det er sant vet jeg ikke.

Skrevet

Det gjør de da allerede.

Jøss, er det sant? Her i Norge? Det kan vel ikke være mange steder det er snakk om, og i hvertfall ikke sykehus?

Skrevet

Det gjør de da allerede.

Jeg fikk ingen avrunkning da jeg var på sykehus. :/

*Furter*

Skrevet

Jeg fikk ingen avrunkning da jeg var på sykehus. :/

*Furter*

Jenter på sykehus får ingen spesialbehandling de heller så du er ikke alene om det.

Skrevet

Jøss, er det sant? Her i Norge? Det kan vel ikke være mange steder det er snakk om, og i hvertfall ikke sykehus?

Hvorfor tror du ikke det ;o)

Skrevet

Jenter på sykehus får ingen spesialbehandling de heller så du er ikke alene om det.

Jeg burde kanskje spurt. Jentene som jobbet der jeg var så alle ut som engler, og jeg våkna til og med opp om natta og trodde jeg var dau da det stadig vekk satt noe vakkert og så på meg.

Jeg burde nok forsøkt å lure til meg en liten en, ja. Nå som jeg vet at det er vanlig. :)

Skrevet

Fordi jeg kjenner mange som jobber på sykehus. Aldri hørt at det er forventet av dem at de skal tilby seksuelle tjenester.

Skrevet

Jeg burde kanskje spurt. Jentene som jobbet der jeg var så alle ut som engler, og jeg våkna til og med opp om natta og trodde jeg var dau da det stadig vekk satt noe vakkert og så på meg.

Jeg burde nok forsøkt å lure til meg en liten en, ja. Nå som jeg vet at det er vanlig. :)

Hihi, jeg tror ikke du er nok frampå jeg ;o)

Skrevet

Hva tilbyr de for oss jentene da? ;o)

Skrevet

Fordi jeg kjenner mange som jobber på sykehus. Aldri hørt at det er forventet av dem at de skal tilby seksuelle tjenester.

Det er nok heller frivillig etter hva jeg har sett. Tror ikke noen føler seg tvunget.

Skrevet

Hihi, jeg tror ikke du er nok frampå jeg ;o)

I know. Får ofte høre det. Men jeg lover å jobbe med saken. :)

Dog forhåpentligvis ikke på sykehus. :)

Skrevet

Hva tilbyr de for oss jentene da? ;o)

Ingenting, så jeg furter egentlig i lag med SDD :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...