Gjest ffffffffffffhhhhhhhhhh Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Er det lenge til disse lekre sykepleierene kan tilby kåte menn et godt lite runk mens de ligger på sykehus og sykehjem ? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Føler du selv at du fikk noe godt ut av å produsere et innlegg som dette? 0 Siter
Jally Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 De har faktisk noen sykehus hvor de praktiserer forskjellige former for bondage... Kanskje en innleggelse der hadde passet deg ?? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Har hørt at det ikke er uvanlig å runke endel åndssvake i søvn rundt omkring på diveres institusjoner. Så det skulle nok være mulighet for deg. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Har hørt at det ikke er uvanlig å runke endel åndssvake i søvn rundt omkring på diveres institusjoner. Så det skulle nok være mulighet for deg. Er det fakta? 0 Siter
Jally Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Er det fakta? He, he...Hvis det er tilfelle så skjønner jeg at det er stort sykefravær i helsevesenet.... 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Føler du selv at du fikk noe godt ut av å produsere et innlegg som dette? Hehehe 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Er det fakta? At jeg har hørt det fortalt av folk som jobber innen faget er riktig...om det er sant vet jeg ikke. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det gjør de da allerede. Jøss, er det sant? Her i Norge? Det kan vel ikke være mange steder det er snakk om, og i hvertfall ikke sykehus? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det gjør de da allerede. Jeg fikk ingen avrunkning da jeg var på sykehus. :/ *Furter* 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg fikk ingen avrunkning da jeg var på sykehus. :/ *Furter* Jenter på sykehus får ingen spesialbehandling de heller så du er ikke alene om det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jøss, er det sant? Her i Norge? Det kan vel ikke være mange steder det er snakk om, og i hvertfall ikke sykehus? Hvorfor tror du ikke det ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jenter på sykehus får ingen spesialbehandling de heller så du er ikke alene om det. Jeg burde kanskje spurt. Jentene som jobbet der jeg var så alle ut som engler, og jeg våkna til og med opp om natta og trodde jeg var dau da det stadig vekk satt noe vakkert og så på meg. Jeg burde nok forsøkt å lure til meg en liten en, ja. Nå som jeg vet at det er vanlig. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hvorfor tror du ikke det ;o) Fordi jeg kjenner mange som jobber på sykehus. Aldri hørt at det er forventet av dem at de skal tilby seksuelle tjenester. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg burde kanskje spurt. Jentene som jobbet der jeg var så alle ut som engler, og jeg våkna til og med opp om natta og trodde jeg var dau da det stadig vekk satt noe vakkert og så på meg. Jeg burde nok forsøkt å lure til meg en liten en, ja. Nå som jeg vet at det er vanlig. Hihi, jeg tror ikke du er nok frampå jeg ;o) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hvorfor tror du ikke det ;o) Hva tilbyr de for oss jentene da? ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Fordi jeg kjenner mange som jobber på sykehus. Aldri hørt at det er forventet av dem at de skal tilby seksuelle tjenester. Det er nok heller frivillig etter hva jeg har sett. Tror ikke noen føler seg tvunget. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hihi, jeg tror ikke du er nok frampå jeg ;o) I know. Får ofte høre det. Men jeg lover å jobbe med saken. Dog forhåpentligvis ikke på sykehus. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hva tilbyr de for oss jentene da? ;o) Ingenting, så jeg furter egentlig i lag med SDD ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.