Gå til innhold

Sykehus

Gjest ffffffffffffhhhhhhhhhh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok heller frivillig etter hva jeg har sett. Tror ikke noen føler seg tvunget.

Etter hva du har sett??

*Skikkelig nysgjerrig nå*

Skrevet

I know. Får ofte høre det. Men jeg lover å jobbe med saken. :)

Dog forhåpentligvis ikke på sykehus. :)

Nå har jeg tilbudt deg dattera mi i så mange år og du har latt sjansen gå ifra deg. Hun har funnet seg en som er nesten like gammel som deg :o)

Sykepleier er hun snart også ;o)

Skrevet

Nå har jeg tilbudt deg dattera mi i så mange år og du har latt sjansen gå ifra deg. Hun har funnet seg en som er nesten like gammel som deg :o)

Sykepleier er hun snart også ;o)

Jeg venter til dattera di blir litt eldre og slår til da. :)

Skrevet

Ingenting, så jeg furter egentlig i lag med SDD :o)

Ja til flere menn inn i kvinneyrkene!?! Eller... ;o)

Skrevet

Etter hva du har sett??

*Skikkelig nysgjerrig nå*

Det er bare slik at når folk er på sykehus lenge og blir kjent så skapes det relasjoner. Og fordi jeg har lett for å få kontakt med gutter, så forteller de meg ting som jeg egentlig ikke burde vite :o)

Skrevet

Jeg venter til dattera di blir litt eldre og slår til da. :)

Da hadde du fått litt å bryne deg på :o).

Skrevet

Da hadde du fått litt å bryne deg på :o).

Jeg har helt sikkert hatt verre. ;)

Skrevet

Ja til flere menn inn i kvinneyrkene!?! Eller... ;o)

Hihi, bare så synd at de kjekkeste mannlige sykepleierne er homser.

Skrevet

Det er bare slik at når folk er på sykehus lenge og blir kjent så skapes det relasjoner. Og fordi jeg har lett for å få kontakt med gutter, så forteller de meg ting som jeg egentlig ikke burde vite :o)

Skjønner.. Men jeg tror vel ikke hovedinnlegger skal ta kveldsrunken som en selvfølge altså - her er det store muligheter for å bomme stygt.. ;oP

Skrevet

Jeg har helt sikkert hatt verre. ;)

Hihi, men du hadde fått med resten av familien også vet du. Meg som svigermor og eldstemann som svoger.

Skrevet

Hihi, men du hadde fått med resten av familien også vet du. Meg som svigermor og eldstemann som svoger.

Huff, ja! ;)

Skrevet

Hihi, bare så synd at de kjekkeste mannlige sykepleierne er homser.

Du får sette din lit til legestanden enn så lenge.. ;o) Snart er det flest damer der også...

Skrevet

Skjønner.. Men jeg tror vel ikke hovedinnlegger skal ta kveldsrunken som en selvfølge altså - her er det store muligheter for å bomme stygt.. ;oP

Nei, jeg tviler på at det er en selvfølge. Forresten så oppstår det "søte toner" mellom pasientene også :o)

Sykehus blir en sånn underlig glassboble hvor alt utenfor er uvesentlig og man lærer hverandre å kjenne på en helt annen måte enn utenfor. En liten miniverden.

Skrevet

Du får sette din lit til legestanden enn så lenge.. ;o) Snart er det flest damer der også...

Nei, de er en helt annen rase, helt uoppnåelige :o)

Skrevet

Huff, ja! ;)

Krise det, jeg kan være ei skikkelig masekråke ;o)

Skrevet

Nei, jeg tviler på at det er en selvfølge. Forresten så oppstår det "søte toner" mellom pasientene også :o)

Sykehus blir en sånn underlig glassboble hvor alt utenfor er uvesentlig og man lærer hverandre å kjenne på en helt annen måte enn utenfor. En liten miniverden.

Man hører jo historier om pasient og pleier som ender opp som et par.

Jeg tenkte trådstarter etterlyste kveldsrunken satt i system, og det blir jo noe ganske annet..

Dette har jo vært oppe til debatt i media, husker ikke når.

Skrevet

Man hører jo historier om pasient og pleier som ender opp som et par.

Jeg tenkte trådstarter etterlyste kveldsrunken satt i system, og det blir jo noe ganske annet..

Dette har jo vært oppe til debatt i media, husker ikke når.

Den håper jeg virkelig ikke trådstarter kommer til å oppleve. Jeg synes ikke slike ting skulle vært lovpålagt.

Jeg skjønner ikke engang vitsen med en slik lov.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg fikk ingen avrunkning da jeg var på sykehus. :/

*Furter*

Det var fordi du lå der p.g.a. ereksjonsproblemer det

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hvis du vil ha slike tjenester er det vel best du finner deg ei på et gatehjørne.

Gjest to melk, en kneipp
Skrevet

Har hørt at det ikke er uvanlig å runke endel åndssvake i søvn rundt omkring på diveres institusjoner.

Så det skulle nok være mulighet for deg.

*latterbrøl* ! Du er virkelig morsom Morsk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...