kaffepiken Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er nok heller frivillig etter hva jeg har sett. Tror ikke noen føler seg tvunget. Etter hva du har sett?? *Skikkelig nysgjerrig nå* 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 I know. Får ofte høre det. Men jeg lover å jobbe med saken. Dog forhåpentligvis ikke på sykehus. Nå har jeg tilbudt deg dattera mi i så mange år og du har latt sjansen gå ifra deg. Hun har funnet seg en som er nesten like gammel som deg ) Sykepleier er hun snart også ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Nå har jeg tilbudt deg dattera mi i så mange år og du har latt sjansen gå ifra deg. Hun har funnet seg en som er nesten like gammel som deg ) Sykepleier er hun snart også ;o) Jeg venter til dattera di blir litt eldre og slår til da. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Ingenting, så jeg furter egentlig i lag med SDD ) Ja til flere menn inn i kvinneyrkene!?! Eller... ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Etter hva du har sett?? *Skikkelig nysgjerrig nå* Det er bare slik at når folk er på sykehus lenge og blir kjent så skapes det relasjoner. Og fordi jeg har lett for å få kontakt med gutter, så forteller de meg ting som jeg egentlig ikke burde vite ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg venter til dattera di blir litt eldre og slår til da. Da hadde du fått litt å bryne deg på ). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Da hadde du fått litt å bryne deg på ). Jeg har helt sikkert hatt verre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Ja til flere menn inn i kvinneyrkene!?! Eller... ;o) Hihi, bare så synd at de kjekkeste mannlige sykepleierne er homser. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er bare slik at når folk er på sykehus lenge og blir kjent så skapes det relasjoner. Og fordi jeg har lett for å få kontakt med gutter, så forteller de meg ting som jeg egentlig ikke burde vite ) Skjønner.. Men jeg tror vel ikke hovedinnlegger skal ta kveldsrunken som en selvfølge altså - her er det store muligheter for å bomme stygt.. ;oP 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg har helt sikkert hatt verre. Hihi, men du hadde fått med resten av familien også vet du. Meg som svigermor og eldstemann som svoger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hihi, men du hadde fått med resten av familien også vet du. Meg som svigermor og eldstemann som svoger. Huff, ja! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hihi, bare så synd at de kjekkeste mannlige sykepleierne er homser. Du får sette din lit til legestanden enn så lenge.. ;o) Snart er det flest damer der også... 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Skjønner.. Men jeg tror vel ikke hovedinnlegger skal ta kveldsrunken som en selvfølge altså - her er det store muligheter for å bomme stygt.. ;oP Nei, jeg tviler på at det er en selvfølge. Forresten så oppstår det "søte toner" mellom pasientene også ) Sykehus blir en sånn underlig glassboble hvor alt utenfor er uvesentlig og man lærer hverandre å kjenne på en helt annen måte enn utenfor. En liten miniverden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Du får sette din lit til legestanden enn så lenge.. ;o) Snart er det flest damer der også... Nei, de er en helt annen rase, helt uoppnåelige ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Huff, ja! Krise det, jeg kan være ei skikkelig masekråke ;o) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Nei, jeg tviler på at det er en selvfølge. Forresten så oppstår det "søte toner" mellom pasientene også ) Sykehus blir en sånn underlig glassboble hvor alt utenfor er uvesentlig og man lærer hverandre å kjenne på en helt annen måte enn utenfor. En liten miniverden. Man hører jo historier om pasient og pleier som ender opp som et par. Jeg tenkte trådstarter etterlyste kveldsrunken satt i system, og det blir jo noe ganske annet.. Dette har jo vært oppe til debatt i media, husker ikke når. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Man hører jo historier om pasient og pleier som ender opp som et par. Jeg tenkte trådstarter etterlyste kveldsrunken satt i system, og det blir jo noe ganske annet.. Dette har jo vært oppe til debatt i media, husker ikke når. Den håper jeg virkelig ikke trådstarter kommer til å oppleve. Jeg synes ikke slike ting skulle vært lovpålagt. Jeg skjønner ikke engang vitsen med en slik lov. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg fikk ingen avrunkning da jeg var på sykehus. :/ *Furter* Det var fordi du lå der p.g.a. ereksjonsproblemer det 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Hvis du vil ha slike tjenester er det vel best du finner deg ei på et gatehjørne. 0 Siter
Gjest to melk, en kneipp Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Har hørt at det ikke er uvanlig å runke endel åndssvake i søvn rundt omkring på diveres institusjoner. Så det skulle nok være mulighet for deg. *latterbrøl* ! Du er virkelig morsom Morsk! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.